MrsMilla Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Pynter ikke bord siden vi skal være 15 stk på ei spisestue på ca 18 kvm.....ja pluss kjøkken da... så her er det mat og tallerkener over heeele bordet! Dekker selvsagt på til 16....som hør og bør i dag. Men vi pynter peisen, vinduskarmene og litt her og der med spindelvev pluss lys og gresskarlykt. Noen visne blomster i en vase kanskje.
Gjest sug lut Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Knasende oransj duk (syttitallet lenge leve), spøkelser og flaggermus og heks.
Mammarama=) Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Spindelvev og edderkopper skal på bordet vårt i kveld.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Lurer jeg også på. Jeg skal jobbe i kveld så jeg må gjøre det litt skummelt før jeg drar på jobb. Har fått beskjed fra barnefaren og min mann at det ikke er noe de skal gjøre. De skal begge være her og feire med ungene, så får ordne for de. Så får vel gå på loftet og se om jeg har noe fra Isfjorden. Ute har vi gresskar og appelsiner som er hulet ut til å ha lys i, slik at det blir Orkanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå