Gå til innhold

Ligge på venstre side?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har hørt og lest noe om at det er best å ligge på venstre side ift babyen i magen.Det hadde noe med sirkulasjon å gjøre?Eller?Noen som vet hva dette er for noe?

Endret av IceNose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det har med blodårene å gjøre. Sånn at de store venene ikke skal komme i klem :)

Skrevet

Hm, intressant.Men da ligger hovedåren på venstre siden, eller noe?

Skrevet (endret)

Hmm, tror det må være forskjellig, eller hva?

Jeg synes det er ubehagelig å ligge på venstre side jeg.

 

Men mulig det endrer seg etterhvert?

Liker foreløbig best å ligge på høyre side..

 

Ligger jeg på ryggen, får jeg vondt i magen etterhvert. Men sånn har jeg vært hele livet..

Endret av Blomstogbier
Skrevet

Jeg klarer nesten ikke ligge over på venstre side. Babyen ligger så rart i magen, hele rompa og ryggen hans ligger på venstre siden (til venstre for navlen min), så det er rett ubehagelig for meg å "ligge på han". Han har hodet innimellom midt over navlen (mellom puppene mine kjennes det av og til ut som!) og under høyre ribbebein. Så jeg finner ingen god stilling når jeg skal sove lengre...

Skrevet

om du er plaget av halsbrann hjelper det for mange å ligge på venstre side, pga plasseringen av "hullet" opp til halsen. har hjulpet meg til å få sove maaange ganger. ang blodgjennomstrømming så har ikke jeg hørt noe om det annet enn at en bør unngå å ligge på ryggen om det er ubehagelig.

Skrevet

Sirkulasjon både for deg og babyen.

Jeg klarer ikke å ligge så lenge på høyre side (må jo av og til), er noen som sparker så bra oppe ved høyre ribbein, og blir veldig aktiv når jeg forsøker å ligge på den sida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...