Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 http://www.aida.dk/Aida2011/Borddaekning.aspx?GroupID=GROUP137&cust_cat=bord#bord Synes det er lekkert, men jeg har kun lest om folk som bruker det til hverdags.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 klart du kan, det er helt opp til deg
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Hvorfor ikke? Jeg har et middagservice hvor hver tallerken koster 400 kr. Sausenebbet kostet 1500... Kaffeserviset mitt koster kr 10 pr del. Det viktigste er at du finner noe du liker, og noe du liker å dekke med. Hvem bryr seg om prisen? For å si det slik, tror ikke middagen min smaker bedre enn kakene bare pga prisen på tallerknen...
Mango86 Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Helt opp til deg selv Men vær obs på at firkantede service sjeldent passer inn i oppvaskmaskinen (om du har det), det er nemlig håpløst å stable inni. Derfor gav jeg bort mitt på loppis tilslutt og kjøpte nytt, var så lei siden det stod så dårlig og tok mye plass i oppvaskmaskinen (og enda verre når jeg måtte vaske opp for hånd og stable opp til tørk på tørkestativet på benken!)
4Smil Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Lekkert servise! Viktig poeng at det passer i oppvaksmaskinen som Mango86 skriver. Du kan spørre om du kan låne med deg en tallerken og teste det ut i din maskin.
Babylykke123 Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Hvor får kjøpt dette? Syns det var veldig fint
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Da har jeg bestilt komplett servise til 12! Har ikke klart å glemme dette serviset, har tenkt på det i over en uke nå. Så kom jeg over det på glassoginterior.no, og kjøpte likeså greit komplett til tolv siden det var så billig. 2000,- for servise til 12 er ikle dyrt! Så det er jo et billig servise, skjønner derfor godt at folk bruker det til hverdags sånn sett.. Men jeg synes det er så fint at jeg vil bruke det til beste! Har målt og styret for å sjekke om det går i oppvaskmaskinen, og det gjør det heldigvis! HI
Gjest peacock Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Dette var kjempefint! Aida er dessuten veldig bra til hverdags også - tåler oppvaskemaskin og blir ikke ropet når man bruker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå