Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Vil ha en som ikke fører til tunge muffins om noen skjønner;) Og ikke med kakao i..
Nikamo Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg bruker alltid denne: http://www.cacas.no/Oppskrift/6 Synes det blir saftige og gode muffins! Og som du ser, kan du variere med mange ulike smaker
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Takk! Tror jeg går for banan. Må bare se om jeg får tak i mandel essens:))
løvebrøl Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Ja ellers risikere du at det renner over. Smart å bruke muffinsbrett i tillegg :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 http://www.passion4baking.no Oreo Chocolate & banana Cupcakes, 30 stk: 200 g meieri smør 3 dl sukker 4 egg 5 dl vaniljesaus 500 g mel 2 ts. bakepulver 100 g sjokolade 2 modne bananer 1 pk Oreo kjeks Miks smør og sukker helt fluffy. Tilsett et egg om gangen og miks mellom hver gang i 1-2 minutter. Sikt mel og bakepulver minst 3 ganger…. Bland mel-blandingen og vaniljesausen i røra, og rør det godt sammen med hjelp av en slikkepott. Mos bananene og del Oreo kjeksene i små biter. Hell det i røra, og rør det godt sammen. Legg cirka 1 iskrem skje med røre i hver cupcake form. Inn i ovnen på 200 grader i cirka 20-25 minutter. Angel Feather Icing: 2 eggehviter 170 g sukker 1 dl glukose 2 ss. vann 1 ts. sitron juice .1.ts. vanilje extract konditorifarge ( kan utelates Fyll en kjele med varmt vann. Mens vannet koker,… ..heller du i alle ingredienser, med unntak av vanilje og konditorifarge, i en bolle. Plasser bollen over kjelen. Mens vannet koker, blander du i ingrediensene og visper med en håndmikser. Visp helt til du ser at kremen blir luftig og fin. Etter 7 minutter tar du bollen bort fra kjelen. Tilsett clear vanilla slik at fargen ikke forandrer seg. Clear vanilla finner du hos cacas.no. Du kan gjerne velge en annen smak om du ønsker å ha det i kremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå