Gå til innhold

Hvilket mobilabonnement har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd? Hva betaler du i regninger?

Er kjempelei av skyhøye regninger, når jeg såvidt bruker telefonen min, så må bytte nå:-)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har talkmore, og er vel den leverandøren jeg har vært mest fornøyd med. Har hatt telenor og netcom tidligere.

Hos talkmore, betaler jeg kun for det jeg bruker, ingen månedsavgift. Ligger på rundt 200 kr per mnd, da har jeg ikke hustelefon.

Skrevet

Ok, takk for svar:-) Bruker du mobilnettet, og evt hvor mye?

Skrevet

Jeg har ventelo, og et abonnement som heter Rocky.

Har aldri hatt så lave telefonregninger før.

Ingen månedsavgift, så det du betaler er det du ringer for.

Jeg er ikke daglig på mobilnettet, men flere ganger i uken..

Skrevet

Takk for svar! :-)

Hvilket nett bruker ventelo?

Noen med erfaring fra One Call?

Skrevet

Jeg har OneCall og er super fornøyd! Kommer aldri til å bytte så lenge de er så bra som de er nå :)

Jeg ringer myyyye og bruker en del datatrafikk + sender mange sms og noen mms. Har brukt "Full pakke" til nå, med 1000ringeminutter, 1000sms, 1000mms og 3000mb. (koster 298,-) Men ettersom jeg ringer mer enn jeg bruker datatrafikk har jeg nettopp endret til "Folkepakka tale" som koster 299,- med 5000 ringeminutter, 1000 mb, 600sms og 600 mms.

Hadde telenor før og hadde aldri en regning under 600,-

Skrevet

Hvis en bruker mobilen MYE koster det 499,- hos OneCall og kan ringe, sende sms/mms og bruke datatrafikk så mye en vil. Stor forskjell fra telenor og lignende.

Skrevet

Jeg har OneCall og er super fornøyd! Kommer aldri til å bytte så lenge de er så bra som de er nå :)

Jeg ringer myyyye og bruker en del datatrafikk + sender mange sms og noen mms. Har brukt "Full pakke" til nå, med 1000ringeminutter, 1000sms, 1000mms og 3000mb. (koster 298,-) Men ettersom jeg ringer mer enn jeg bruker datatrafikk har jeg nettopp endret til "Folkepakka tale" som koster 299,- med 5000 ringeminutter, 1000 mb, 600sms og 600 mms.

Hadde telenor før og hadde aldri en regning under 600,-

åhh, den pakken må jeg se på! Jeg har OneCall folkepakka 199.- og er egentlig kjempefornøyd, men jeg vil ringe meeer! :D Og bare for 100 kr mer?? Blir bytte på meg vil jeg tro!

HI: Når det gjelder datatrafikk. Du må sjekke datatelleren på tlf din for å se hvilket bruk du har hatt. Hvor mye mb bruker du ca i mnd? Hvis det er viktig med mb så bør du jo velge et abonnement som inneholder mye mb.

Jeg bruker sjelden tlf utenfor fastnett, (men har brukt den noen timer altså), og har bare brukt 140 mb siden tlf var ny i mars. Jeg har likevel 600 mb gratis pr mnd..

En kjekk teller-app er communicate stats på Play butikk(android). Men den mangler datateller. (SE xperia tlfer har datateller innebygd hvis du har slik telefon.)

Skrevet

Har onecall 0 husker ikke heelt hva det heter kjæresten som fant det.

Der betaler du kun det du bruker i mnd får regning på 230 som regel i mnd.

Men kjæresten betaler 499 i mnd på regningen da får han ringe så mye han vil , sende så mye sms han vil og bruke så mye mobildata han vil så den er rimelig bra!

Prøv onecall :)

Skrevet

Nemi, har du telenor?

Det har jeg, komplett M. Skal egentlig betale 300 kr pr. mnd, men regningene kommer opp på 6-700 hver mnd. Søkkelei.

Skrevet

Jeg har chess sjakk matt til 199 i mnd 600/600/600/1000, men ender alltid på rundt 500kr pga at jeg ringer 815 nr.. Finnes vel ikke noe abonnement med det inkludert?

Skrevet

Tele 2 fastpris. 119 kr mnd, så får jeg et visst antall sms, mb, og minutter inkludert.

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Hadde neste glemt av tråden :-) mor Theresa, ja, jeg har telenor. Og jeg er dritlei!

Hadde Non-stop da jeg var yngre, men trengte det ikke mer, da jeg slutta å sende ørt-og-førti meldinger til alle og en hver :-) Så da bytta pappa over til et annet abonnement hos telenor, og dette var før smarttelefonene, og mobilnett. Så det ble jo kjempedyrt!

Bytta foresten over til folkepakka i dag, så er spent! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...