Gå til innhold

Bare jeg som reagerer på denne reportasjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan skjønne skuffelsen, men jo, det er egoistiske tanker.

Skrevet

kæm som tenke på maraton mitt oppi det der da? merkelig synes æ. det kan da flyttes t seinar.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Når hun blir intervjuet i forbindelse med dette så er det vel det hun svarer på. Og hvem vet? Hun har sikkert sagt mer enn det som står i artikkelen. Tror neppe hun er en hjerteløs boks uten sjel eller medfølelse.

Skrevet

huff, stakkars dem altså...

Skrevet

Jeg kan skjønne skuffelsen, men jo, det er egoistiske tanker.

Ja, forstår at de er skuffa, men det har jo ikke gått ett døgn siden stormen slo inn over NY enda.. Mulig reporteren her har vridd rundt på intervjuet da... Men det vet jo ikke vi.

Mange mennesker i sjokk, og her blir det lagt frem at hun er skuffa over å ikke få løpe maraton. Tankene burde ha vært en annen plass.

Skrevet

Ja, det er for såvid egoistisk, men nå må dere huske på at alt blir vridd i media. Ikke sikkert denne personen mente det så egoistisk som det kommer frem i denne artikkelen.

Dessuten så kan jeg skjønne skuffelsen over dette. De har trent i over 2 år, og det er ikke alle som har råd til å reise til New York "når som helst", så dette kan godt være en veldig stor happening for disse menneskene. Da er det klart at det er skuffende å bli stoppet i sluttspurten av sitt store mål de siste to årene pga av en sint "dame" ved navn Sandy.

Men det er klart at det blir betydningsløst med tanke på alle de som har mistet livet som følge av dette. Jeg tror dog ikke at det er slik at de ikke tenker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...