Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Er det trygt å ha på sånne ovner på gulvet med hjul på om natta? Tenker inne på rommet til jentungen for det blir så kaldt der om natta :/
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 De skal være trygge, men de kan også lekke olje i verste fall. Ville ALDRI plassert en slik ovn i rommet til et sovende barn
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Oi aldri tenkt over det jeg. Jeg har en slik ovn på rommet til snupp.
Gjest Gullguttene Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Det hadde jeg ikke turt. Hva med panelovn da?
Rediken Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Vi har heller kjøpt en ekstra tjukk vinterdyne + rørospledd over
Gjest peacock Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Ville ikke tenkt over det heller - du har jo sikker røykvarsler og slikt? Skal jo litt til at de lekker... ville vært mer redd for elektrisk varmeapparat egentlig... Nå det så er sagt sover barn mye bedre om det ikke er for varmt på rommet, her har vi løst det med lammeskinn, to pysjer (en i ull) og dundyne. Da har han det perfekt når det er 15-16-17 grader på soverommet. Aldri sover han forresten bedre enn ute når det er kaldt og han er pakket godt inn :-) kanskje droppe varmeapparatet på natten om det går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå