Gå til innhold

Hvor tidlig syns DU det er greit å handle vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere mener....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter ordinær ul for min egen del.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Over halvveis for min del. Og det er også etter ultralyd.

Skrevet

Etter ul er det vel greit å handle vogn, det er ihvertfall da jeg har begynt å se meg om. Selve kjøpet ble ikke gjort før en måned før fødsel, det blir vel omtrent det samme denne gangen også :)

Andre må kjøpe når de måtte ønske, jeg blander meg ikke oppi det :)

Skrevet

Syns man kan handle inn det man vil når man selv føler for det jeg :) Men kanskje greit og vente til etter 12. uke. Sikkert ikke noe god følelse og sitte på masse baby utstyr hvis noe skulle gå galt.

Selv kjøpte jeg både vogn og bilsete i uke 16 da.. :P Da syns jeg at jeg hadde vært flink å ventet leeeenge...xD haha

Skrevet

Til eldste kjøpte vi en brukt vogn av min bror. Tok den med hjem ca halveis i svangerskapet. Til nr to kjøpte jeg vogn før vi hadde planlagt å bli gravide.

Fant VOGNA på finn.no. Den eneste som lå ute da så måtte bare slå til.

Skrevet

fikk den 1 dag etter min lille var født. Det var besteforeldrene mine som skulle kjøpe den og de var så strenge på det at ingenting skulle bli kjøpt før ungen var født i tilfelle noe skjedde...

Skrevet

Vi kjøpte barnevogna 1,5 måneder før nurket kom til verden. Jeg anbefaler deg å se an på formen din. Er den dårlig, bør du planlegger og kjøper inn ting dere trenger fortløpendes.

Sist gang jeg var gravid, var jeg i kjempe form, så jeg stresset ikke med det. Mye av det vi kjøpte inn var enten på salg eller så fikk vi av slekta vår:) Sparte derfor ganske mye av den grunn!

Du får lykke til :)

Skrevet

Kjøpte vogn da jeg var 12 uker påvei^^

Tenkte det var lik så greit å bli kvitt den utgiften^^

Skrevet

Vi fant og bestilte vogn ca 3 mnd før mener jeg, av den grunn at det var leveringstid på fargen vi ville ha. Men vi kunne la den være i butikken, bare betale depositum (mener jeg) og så da hentet far den da vi var på sykehuset

Skrevet

Du kan kjøpe vogn til 12 årsdagen din for min del, men jeg ser ikke noen poeng i å få den i hus før noen få uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...