det er berre mordi Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 og har hørt rykter om at her jeg nettopp har flyttet, ringer barna på dørene og spør etter snop. Sakens kjerne: Hva gir man? Hva gir dere? Hvor mye gir dere til hvert barn?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Her renner det inn med barn hvert år, så vi har blitt litt nøye på å bare gi en ting til hver. Måtte faktisk ut for å kjøpe mer godteri det første året vi bodde her, fordi regnet ikke med at det kom sååå mange barn. I fjor telte vi opp mot 50 unger. Jeg kjøpte en stor pose med karameller med forskjellig smak forrige gang vi var i Sverige. Ellers vet jeg at Nille har masse "Halloween-godteri". Barna her er ikke kresne, men jeg tenker det er viktig at godteriet er pakket inn.
det er berre mordi Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2012 Takk for svar! Ok, så huset blir ikke bombardert med toalettpapir og egg om de bare får en ting altså? Betryggende! Jeg får suse innom Nille i morgen etter jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå