Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 ALLE venninnene mine samler på det/har det, og alle i familien til mannen har det. Lurer på hvorfor det er så populært, synes det er dørgende kjedelig jeg. Dyrt er det også:/
It's all about me Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Ønsker meg det som kjØkkenservise. Men ikke det i hvitt, jeg vil ha det i gjennomsiktig glass.
frk Nilsen Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 kjekke vinglass ikke noe "wow-for-noen-fantastiske-flotte-kule-vinglass" du har, men de funker og er stilrene, ikke noe mikkmakk og fancy schwong.
holahopp Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Liker de runde rødvinsglassene og skålene. Men det er stilrent da..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tenker på serviset i porselen. Har selv mange sorter glass, isasjetter og dessertskåler. Men det er jo i glass. Det synes jeg er fint. Men skålene er elendig kvalitet på, alle er skår i:( HI
Spiffie Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg liker det. Kan matches med det meste av farger og pynt. Enkelt og stilrent. Muligens kjedelig da, men når jeg dekker bordet og kan ha tilbehør/pynt i de fargene jeg vil blir ikke bordet kjedelig i alle fall
SmellyCat Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Link? Mamma ønsket seg Rosendahlservise til jul. Finnes det flere altså? Må passe på at jeg kjøper riktig her.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg synes det er stilrent og fint, men vil ikke ha det selv. Det er så sinnsykt mange som har det, og det er litt kjedelig synes jeg, at uansett hvor du blir invitert på middag serveres det fra de samme tallerkenene... Men praktisk da, som f.eks når en venninne inviterte 35 stykker på middag når hun fylte 40 år, hun kunne jo bare låne det hun manglet av venner og familie som har akkurat samme service
JØBEN Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har ikke iddagsserviset, men kaffiserviset, og det liker jeg kjempegodt. Jeg har ingen venninner eller familie som har dette, for jeg er den eneste som syntes det er greit at fin serviset ikke koster skjorta. Glass og slikt bruker jeg til hverdags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå