Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Har på en eller annen måte kommet til å trykke på et "liker" på et bilde jeg overhode ikke har formening om. Hvordan slette dette fra facebook?
Februargullet2013 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 bare trykk på liker igjen,så liker du det ikke mer
Gjest Gullguttene Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Trykk på "liker ikke" på akkurat samme sted du trykka "liker".
lUmlUm med tulla si Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Akkurat der "liker" knappen er, er det nå en ny knapp; "Liker ikke", eller noe lignende. Du trykker på denne, og bildet vil gå vekk, tror jeg? Eller så kan du jo prøve med X'en som kommer i hjørnet når du holder musa foran bildet eller i ruta den er i... Vanskelig å forklare
Mandalas Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Kan du ikke bare trykke på "liker ikke"? Jeg fikk trykt "liker" på en kommentar om en jente som måtte re-opereres en gang. Merket det ikke før flere dager senere, så den "liker" sto lenge. Det var flaut!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Ser ingen liker ikke knapp, heller innen x når jeg holder musa på bilde. Har prøvd å trykke på liker knappen igjen, men ingenting skjer. Huff, denne har ligget ute lenge og er ikke noe jeg forholder meg til. Fikk trykket på å fjerne den fra "tidslinjen" min, men jeg ser den fortsatt ligger ute... Hva kan jeg gjøre?
Gjest Gullguttene Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Selv om du fjerner det fra tidslinjen vil det fortsatt stå på bildet. Klikk deg inn på bildet og trykk på "liker ikke".
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Selv om du fjerner det fra tidslinjen vil det fortsatt stå på bildet. Klikk deg inn på bildet og trykk på "liker ikke". Jeg har prøvd å klikke meg inn på bildet, men da får jeg ikke opp muligheten for liker, liker ikke Får kun opp en type video der man får vinnersjanser å må trykke på at man er over 15 år. Tør ikke gå inn, aner ikke hva det er. Får ingen mulighet til å trykke liker eller liker ikke. Hva gjør jeg? Har ikke vært inne på facebook siden sommeren og denne har ligget ute siden august..
Gjest Gullguttene Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Så rart. Hvis det ikke kommer opp en "liker" knapp over kommentarfeltet så vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Fant ut av det. Gikk på aktivitet og bladde meg ned til aktuell måned. Trykket på "liker" valget og der kom bildet frem. Da kunne jeg trykke "liker ikke". Huff. Jeg har jo aldri likt dette bilde, må jo selvfølgelig ha vært innom det for at det blir aktivert som liker og antar det da har skjedd via mobil ut fra nyhetsartikkel jeg har lest. Ante ikke at det lå ut som liker og spesiellt ekkelt da dette er det eneste som sto på min facebookside siden augut og frem til omtrent november og dette overhode ikke representerer meg på noen som helst måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå