Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 .. hva bruker dere og hvor mye og hvor ofte? Hva har hjulpet deg mest? Og nå snakker jeg om medikamenter altså, ikke trening eller et sukkerfritt kosthold osv:) Hva er det beste du har forsøkt som gir minst bivirkninger?
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg svarer selv om jeg ikke ikke har råd om medikamenter, for jeg har heller ikke testet trening og kostholdsendring ennå. Men jeg har GOD erfaring med at min kiropraktor setter triggerpunktsakupunktur. Absolutt verdt pengene, og jeg bruker minimalt med smertestillende (trenger som regel bare ibux/paracet)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg bruker reseptbelagt ibux (litt sterkere enn de reseptfrie), og ellers bruker jeg en del penger hos naprapaten, det er det som hjelper meg best. Tar ikke mye tabletter da, blir på en måte vant til kroniske smerter også.... Men i perioder som det er veldig ille tar jeg for å kunne gjøre en best mulig innsats på jobb (jobber 40%, resten på aap).
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har ikke fått diagnosen fibromylagi, men har mye ledd/muskel smerter som legen ikke finner ut hva kommer av. Jeg bruker voltaren og paracet daglig. Paralgin forte når smertene er på sitt verste. Magen min liker ikke så godt tabletter så blir som regel stikkpiller. Tror du i sammarbeid med legen nesten må prøve deg frem. Av bivirkninger kan jeg nevne at Paralgin forte gir meg veldig hard mage. Voltaren tabletter gir meg halsbrann og mageknip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå