sologsommer Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Så henne på tv fra morens begravelse.
Februargullet2013 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 ho er ren nå,men så klart det setter jo sitt preg på dama når ho har vert narkoman så lenge
sologsommer Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2012 Ja, det er klart. Synes det er flott at hun ikke gjemmer seg ( tenker selvølgelig ikke på begravelsen)
Februargullet2013 Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Ja er bra det ho er jo like mye familie også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå