Gå til innhold

Mannen min legger seg klokka halv ni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tro det er hyggelig. Knapt fått barna i seng så må han legge seg for han er så trøtt stakkars. I helgene er han kanskje oppe en time lengre. Jeg gidder jo ikke sitte oppe alene alltid heller så det blir tidlig kvelden på meg også. Men vi får jo omtrent ikke tid sammen. Tydeligvis ikke så viktig da.

Kan da ikle være normalt med en frisk og sunn voksen mann som legger seg før 21-nyhetene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel sliten, kanskje han synes det er godt og sove og være uthvilt til jobben :)

Skrevet

Tja, en ting er jo om han trenger mye søvn i uka, men om mannen min hadde lagt seg tidlig i helgene også så hadde jeg begynt å lure litt..

Men, sånne ting er jo gjerne en vanesak også.. når man er vant til å legge seg tidlig, så blir man gjerne trøtt tidlig uansett hvilken dag det er ;)

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Kan tro det er hyggelig. Knapt fått barna i seng så må han legge seg for han er så trøtt stakkars. I helgene er han kanskje oppe en time lengre. Jeg gidder jo ikke sitte oppe alene alltid heller så det blir tidlig kvelden på meg også. Men vi får jo omtrent ikke tid sammen. Tydeligvis ikke så viktig da.

Kan da ikle være normalt med en frisk og sunn voksen mann som legger seg før 21-nyhetene?

Det høres litt spesielt ut, ja. Når begynner han på jobb? Har han veldig mye å gjøre om dagen?

Skrevet

Han er garantert utro (man blir ekstra sliten av det)

Skrevet

Har det vært sånn lenge? Kanskje han er deprimert eller mangler jern?

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg tenkte også jernmangel eller noe annet fysisk med en gang.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min eks gjorde og det. kunne finne på å legge seg kl 20 og han...

Skrevet

Huff da HI...dakar deg..vet du ? her i huset legger mannen seg kl 19 leeeenge før unga er lagt...men det er fordi han står opp kl 1 på natta og er ikke hjemme før 17 så han er sliten og dette respekterer jeg.

Jobber mannen din mye eller?

kanskje han ikke har det bra med deg? jeg vet ikke ..men hvorfor ikke spørre han sikkelig...er mange grunner til at han legger seg tidlig.

Skrevet (endret)

Jeg er også sånn! Stuptrøtt kl 20, men klarer så vidt å holde meg oppe til 21.30-22. Har alltid vært sånn, da jeg var barn også. Ingenting som feiler meg, har bare stort søvnbehov...

Endret av AnneS
Skrevet

Han sitter sikkert der inne og runker.

Skrevet

Når står han opp da? Høres jo litt merkelig ut hvis han sover 10-11 timer...

Skrevet

Hvor tidlig står han opp?

Når jeg må opp kl. 5-6 over lengre perioder må jeg legge meg rundt 21 om jeg skal klare å prestere på jobb om dagen. Har alltid hatt behov for mye søvn uten at det er noe galt med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...