Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hadde håpet på mensfri i månedsvis jeg
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Hvordan finner du ut at du har eggløsning så kort tid etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Hvordan finner du ut at du har eggløsning så kort tid etter fødsel? Clearblue eggløsningsmonitor (for å hode koll på når det er dags å starte på prev - tydeligvis med en gang, blææææ)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Det er ikke sikkert at alle graviditetshormonene er ute av kroppen enda. Hcg gir positivt EL-resultat. Kan aldri tenke meg at man kan få EL og bli gravid 11 dager etter en fødsel. Jeg hadde positive EL tester og graviditetstester i nesten 5 uker etter en spontanabort.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Hvordan finner du ut at du har eggløsning så kort tid etter fødsel? Clearblue eggløsningsmonitor (for å hode koll på når det er dags å starte på prev - tydeligvis med en gang, blææææ) Tror ikke jeg ville stolt på den så tidlig etter fødsel. Tar du en graviditetstest vil den også mest trolig være positiv, fordi hormonene henger igjen i kroppen noen uker etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Tror ikke det er helt umulig. Jeg har fått mensen tilbake fire uker etter begge fødslene mine..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Det er ikke sikkert at alle graviditetshormonene er ute av kroppen enda. Hcg gir positivt EL-resultat. Kan aldri tenke meg at man kan få EL og bli gravid 11 dager etter en fødsel. Jeg hadde positive EL tester og graviditetstester i nesten 5 uker etter en spontanabort. Den har ikke vært pos. før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå