Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Finnes det noen sikre tegn på at en mann er interessert i deg? Viss man ser bort fra de openbare tingene som å bruke sjekkereplikker, be deg ut osv... Og hva er de, isåfall?
Magia Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Menn er ikke en egen rase i forhold til kvinner. Hva gjør du mot en mann du er interessert i da?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Hi her. Nei, jeg vet, prøver bare å higre etter håp Jobber sammen med en som jeg er vanvittig betatt av, og iløpet av dagen, så har vi dyp øyekontakt lenge, som avsluttes med ett smil, vi tuller med hverandre mange ganger iløpet av dagen, og dette er noe som kun foregår mellom oss, han gjør det ikke med noen andre, så jeg håper og ber om at han kanskje kan være litt interessert...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Er i noenlunde samme situasjon som deg HI, og håååper det betyr at de er interesserte! ;-) Blir så frustrert, for på en måte er blikk-kontakten og tullinga heerlig, men på en annen side så er det skikkelig plagsomt at han ikke tar initiativ til noe mer! (og ja, jeg vet jeg kunne gjort det selv - men det tør jeg aldri i livet. Men gir han god respons, og tar gjerne initiativ til blikk-kontakt og tull selv, så gjør iallefall litt!) Masse lykke til til deg, håper han er interessert! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå