Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 90% av innleggene jeg lager er trolling. Gjør det fordi det er underholdende. Syns også det er interessant å dikutere temaer med utgangspunkt i en historie. Så da finner jeg på en, eller henter en som egentlig tilhører venner kjente. "hva syns du om utroskap" får ikke like mange svar som et langt innlegg om en utro mann. (feks)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Har aldri skjedd. Og om jeg noensinne skulle få så mye tid til overs, så skal jeg heller finne meg en hobby
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Lager aldri trolleinnlegg selv, for har ikke fantasi nok til å komme på noe.. Det hender jeg troller i andres innlegg... Blir bare så lei noen ganger. Samtidig er det litt gøy å skrive det ingen andre gjør. Kjedelig når 8stk sier at de selvsagt hater halloween, da er det litt gøy å skrive at man elsker halloween eller noe lignende. Selv om det kanskje ikk stemme helt.. Føler meg skikkelig badass da.. Hahaha..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Nå skal jeg være litt feig å være anonym. Jeg lager ikke trolleinnlegg eller troller i innlegg. Det hender jeg setter ting litt på spissen for å få frem et poeng. Ofte da signerer jeg som anonym for at det ikke skal "brukes i mot meg" ved en senere anledning. Et eksempel kan være der det var snakk om karma og lungekreft hvor hi stjal fem pakker røyk.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Har aldri skjedd. Og om jeg noensinne skulle få så mye tid til overs, så skal jeg heller finne meg en hobby Tid til overs? Du har da tid til å være her inne og ikke trolle... ser ikke helt forskjellen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Ja, det hender. Fordi det er morsomt.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Aldri.... rett og slett fordi jeg ikke er kreativ nok
Mandalas Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Aldri. Jeg ser ikke poenget, jeg ser ikke underholdnngsverdien i det og jeg har ikke verken lyst eller energi til å holde på med no så bortkastet.
2_små_og_flere_grå Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Har aldri trollet her inne, men så er ikke jeg den som er mest aktiv heller da.. leser mest
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 Gjorde det EN gang, men fikk så dårlig samvittighet at det ble med det. Fikk forøvrig pepper når jeg avslørte at det var troll. Det falt ikke i god jord kan jeg fortelle.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Nei det gjør jeg aldri. Jeg synes det er dårlig gjort, at andre skal bruke av sin tid og energi til å svare på innlegg eller problemer som bare er oppspinn!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Nei det gjør jeg aldri. Jeg synes det er dårlig gjort, at andre skal bruke av sin tid og energi til å svare på innlegg eller problemer som bare er oppspinn! Men hvilken forskjell gjør det egentlig FOR DEG? Om det du svarer på er oppspinn eller ikke? Dette er først og fremst et diskusjonsforum, og ikke et "hjelpeforum"
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. oktober 2012 #16 Skrevet 30. oktober 2012 Nja, bare med nick. Skriver alltid med nick her uten unntak. Selv når jeg "troller" så er det opp til hver enkelt å skille virkelighet og fakta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå