Gå til innhold

Oppsigelse av leieforhold (bolig)


Anbefalte innlegg

Skrevet

holder det å ta det muntlig? RInge på hos huseier og gi beskjed? Eller sende en sms? Eller bør man skrive en formell oppsigelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ha det skriftlig.

Skrevet

kommer vel an på hvordan huseieren er? vi ringte på og sa fra og han syns det holdt. Kan jo ringe på og informere også spørre om han vil ha det skriftlig også.

Skrevet

Jeg hadde ringt. Om han i tillegg vil ha det på papiret så er det jo en lett sak å ordne :-)

Skrevet

Takk for svar!

 

De er veldig allrighte, og vi har et godt forhold, så d tror jeg bare vi ringer på og sier ifra, og så spør om de vil ha det skriftlig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...