Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Lar dere babyene styre ammingen helt selv, eller vekker dere dem? Og hva med på kveldstid - vekker dere dem før dere legger dere selv for mat, eller? Gutten min, på 14 dager, har nå sovet i over 4 timer.. Usikker på om jeg skal vekke han, eller ikke
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg vekket etter 3-4 timer på dagtid, ganske enkelt for at han kunne sove hele dagen uten mat, og så våkne hver time på natta for pupp. Måtte snu det. Sover din like mye på natterstid så trenger du sikkert ikke vekke. Da kan han styre det selv, han våkner jo når han blir sulten. Men det er jo en fordel at meste av spisinga skjer på dagen, og ikke på natt. Men når de er så små så spiser de jo ofte uansett.
Hybelkanina Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 De styrer det fint selv. Jeg har en på 4 uker selv, og i starten vekket jeg ham på natten fordi han fint kunne sove både 5 og 6 timer, og jeg hadde sinnssyk melkespreng.
Miss Chocolate Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Min har sovet mange timer i strekk på natta fra han var helt nyfødt. Har kun vekt han dersom jeg fikk spreng. Eller ikke vekt han akkurat, men lagt han til puppen Men husk å sjekke babyen ofte dersom de sover veldig lenge.. Kjenn i nakken at de ikke har feber, osv.
Appelsindyret Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Mine har styrt helt selv. Jeg vekker dem ikke før vi legger oss for å gi mat for jeg vet at de sier ifra / våkner når de er sultne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå