Gå til innhold

Hyppige kynnere


pod

Anbefalte innlegg

Har dere mye kynnere? Jeg syns jeg har det ofte, mange ganger om dagen og ofte med bare noen minutters mellomrom. De er ikke vonde, men kjenner jo at hele magen "spenner seg" og blir hard.. Hos legen (forrige uke) mente hun at vi skal se det an, men hun var ikke veldig bekymret i og med at de ikke er vonde. Men har begynt å tenke over at de kommer så ofte, og burde kanskje prøvd å kommet meg til legen før 2,5 uker som er neste legetime?

 

Andre med erfaringer fra dette eller tidligere svangerskap? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har veldig mye kynnere denne gangen :( Tredjemann... Jeg har sluttet og trene pga at jeg får konstante kynnere av det. Går og står veldig mye på jobb også (barnehage) så har det mye der også. Lurer på hvor mye jeg skal presse meg før jeg roer ned. Etter at jordmor begynte å snakke om tidlig fødsel ble jeg litt mer skeptisk... De er jo ikke vonde, men ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig mye kynnere denne gangen :( Tredjemann... Jeg har sluttet og trene pga at jeg får konstante kynnere av det. Går og står veldig mye på jobb også (barnehage) så har det mye der også. Lurer på hvor mye jeg skal presse meg før jeg roer ned. Etter at jordmor begynte å snakke om tidlig fødsel ble jeg litt mer skeptisk... De er jo ikke vonde, men ubehagelige.

 

Samme her, trener kun litt styrke i ryggen. Er nødt til å være relativt aktiv på universitetet ut neste uke, og etter det skal jeg roe ned! Det dumme med å studere er jo at det ikke hjelper med evt sykmelding. hvis jeg ikke får fulført masterprosjektet mitt går det jo kun ut over meg selv.. Men kjenner jeg også er litt skeptisk siden det er så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jm i dag og spurt litt om kynnere. Jeg er ikke så veldig plaga, men våkner en del med ubehagelige kynnere om natta.

Hun sa at det var veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap. Noen har vonde kynnere fra tidlig og noen kjenner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også... nr to her. Det har roet seg litt nå i uke 24, men så har jeg vært flink å roet ned på tempoet. Men føler meg i veldig bra form nå, så tenkte å trene litt mer fremover så får vi se. Det er jo ikke farlig, så lenge du ikke har smerter da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...