Tigerpote Skrevet 30. oktober 2012 #26 Skrevet 30. oktober 2012 Hillevi syns jeg ikke er så spesielt, altså. Men jeg kjenner en fyr som heter Tao, og ei dame på min alder som heter Berenike. De er begge norske! Kanskje ikke, men nytt for meg
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. oktober 2012 #27 Skrevet 30. oktober 2012 Jentoft Lidvar Modulf Rolleif Solan Minda ( syns faktisk det er fint, men ikke så vanlig) Klementine Siren (med lang e) Petrine
marsgutt 2013 Skrevet 30. oktober 2012 #28 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Tolve, han var nr 12 i søsken flokken. Telea til jente. Endret 30. oktober 2012 av april042013
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #31 Skrevet 30. oktober 2012 Mille syns jeg er grusomt stygt Unødvendig! Hvorfor blir det unødvendig det sekundet navnet tilhører et kjent nick her inne? Husker det var like mye krangling med Ailo, selv om mange andre navn ble nevnt i en stygt-navn-tråd) (Liker forøvrig begge navnene, men hater den dobbeltmoralen!) Mest spesielle jeg kan tenke meg er å kalle opp etter kjente figurer, som Nemi, Arwen, Bellatrix, osv.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. oktober 2012 #32 Skrevet 30. oktober 2012 Hi spurte etter det mest spesielle navnet vi vet om, ikke det styggeste. Og Mille er ikke ett spesielt navn sånn som de andre navnene som er nevnt i tråden:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #33 Skrevet 31. oktober 2012 Hi spurte etter det mest spesielle navnet vi vet om, ikke det styggeste. Og Mille er ikke ett spesielt navn sånn som de andre navnene som er nevnt i tråden:) For noen (inkludert meg selv) så er Mille temmelig spesielt jo. Jeg liker navnet, men det er spesielt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #34 Skrevet 31. oktober 2012 Ketil er et tøft og spesielt navn (Altså ikke Kjetil, men Keeeetil) Leliana kjenner jeg ei lita jente som heter, og Luna.
Tovehvit Skrevet 31. oktober 2012 #35 Skrevet 31. oktober 2012 gutt: Hølje jente: Lilja Mellomste her heter Lilja^^ Og skal jeg være helt ærlig, så syntes jeg det var veldig spesielt selv i begynnelsen (stebarn) Men hun kunne ikke hatt et annet navn Merkelige navn ja... Mens (guttenavn)
marsgutt 2013 Skrevet 31. oktober 2012 #36 Skrevet 31. oktober 2012 Ketil er et tøft og spesielt navn (Altså ikke Kjetil, men Keeeetil) Leliana kjenner jeg ei lita jente som heter, og Luna. ketil er da et helt vanlig navn det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #37 Skrevet 31. oktober 2012 Ketil er et tøft og spesielt navn (Altså ikke Kjetil, men Keeeetil) Leliana kjenner jeg ei lita jente som heter, og Luna. ketil er da et helt vanlig navn det. Ikke hvor jeg bor Har en kamerat som heter Ketil og han sier han alltid må forklare folk at det er Ketil og ikke Kjetil
Miamimom Skrevet 31. oktober 2012 #38 Skrevet 31. oktober 2012 Av de jeg kjenner: Lilleba Nub (etnisk norsk) Eir Bror Sedolf Petronella Ellers var jo ekstase et rimelig spesielt navn. Jeg kjenner flere Hillevi og Mille er et populært babynavn her jeg bor. Ketil er veldig vanlig på menn rundt 30.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #39 Skrevet 31. oktober 2012 Spesielt (stygt); Chatina Spesielt (pent); Mina
Major HotLips Houlihan Skrevet 31. oktober 2012 #41 Skrevet 31. oktober 2012 Eira er for meg et samisk etternavn så å kalle noen for det syns jeg er spesielt.
stearin Skrevet 31. oktober 2012 #42 Skrevet 31. oktober 2012 Eira er for meg et samisk etternavn så å kalle noen for det syns jeg er spesielt. Synes også Eira er et etternavn fremfor fornavn. Synes Tia er mer et hundenavn enn navn på mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå