Vogndilla Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hvor får jeg tak i det innen torsdag? Med andre ord ikke på nett. Og hvor store skal disse cake popsene være, aldri sett de live bare på bilder. Har litt problemer med å bedømme str. Som en munnfull omtrent?
Brillefint - Jadda! Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Hvor får jeg tak i det innen torsdag? Med andre ord ikke på nett. Og hvor store skal disse cake popsene være, aldri sett de live bare på bilder. Har litt problemer med å bedømme str. Som en munnfull omtrent? Grillspyd i tre!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Del ett solid sugerør i to. De skal være som en liten kule. Litt mer enn en munnfull. Heller 3-4 biter.
Vogndilla Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2012 Hvor får jeg tak i det innen torsdag? Med andre ord ikke på nett. Og hvor store skal disse cake popsene være, aldri sett de live bare på bilder. Har litt problemer med å bedømme str. Som en munnfull omtrent? Grillspyd i tre! Blir ikke de litt tynne? Pinnene på bildet ser så tykke ut.
Vogndilla Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2012 Del ett solid sugerør i to. De skal være som en liten kule. Litt mer enn en munnfull. Heller 3-4 biter. Hvor kjøper man solide sugerør mon tro? Mine fra ikea er myke...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Del ett solid sugerør i to. De skal være som en liten kule. Litt mer enn en munnfull. Heller 3-4 biter. Hvor kjøper man solide sugerør mon tro? Mine fra ikea er myke... Om du har Traktøren der du bor kan du prøve der
Mamma&skatt Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Del ett solid sugerør i to. De skal være som en liten kule. Litt mer enn en munnfull. Heller 3-4 biter. Hvor kjøper man solide sugerør mon tro? Mine fra ikea er myke... Om du har Traktøren der du bor kan du prøve der jeg kjøpte på traktøren, de var veldig bra
Sjokoman Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 På jernia selger de slike pinner + masse annet spennende bake- stæsj:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Hobbybutikker har det også, er som "kjærlighet på pinne"-pinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå