Gå til innhold

Hva er rett/galt da?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som alltid slenger dritt om de som "jåler seg med merkeklær". Hun vil heller ikke ha dyre klær til barna i gave, fordi hun mener det er for dumt. Og hun gir tydelig utrykk for det om hun får noe - dersom hun vet at det er dyrt da.

En annen venninne har knapt noe annet enn dyre merkeklær til barna. (type memini og hollys osv). Hun bytter absolutt alle klær hun får i barselgave som ikke er "riktige" - dvs dersom de er fra Cubus eller H&M blir de aldri brukt. Hun kan godt finne på å slenge med leppa om foreldre som ikke bryr seg like mye om hvilke klær barna har.

Blir helt gal jeg. Hva skal man gjøre for å gi "riktig" gaver..... jeg mener faktisk at begge to er like utakknemlige. Hva skjedde med å bli glad for at man faktisk får noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest meg mamma?
Skrevet (endret)

Har en venninne som alltid slenger dritt om de som "jåler seg med merkeklær". Hun vil heller ikke ha dyre klær til barna i gave, fordi hun mener det er for dumt. Og hun gir tydelig utrykk for det om hun får noe - dersom hun vet at det er dyrt da.

En annen venninne har knapt noe annet enn dyre merkeklær til barna. (type memini og hollys osv). Hun bytter absolutt alle klær hun får i barselgave som ikke er "riktige" - dvs dersom de er fra Cubus eller H&M blir de aldri brukt. Hun kan godt finne på å slenge med leppa om foreldre som ikke bryr seg like mye om hvilke klær barna har.

Blir helt gal jeg. Hva skal man gjøre for å gi "riktig" gaver..... jeg mener faktisk at begge to er like utakknemlige. Hva skjedde med å bli glad for at man faktisk får noe?

Hadde ikke gitt noen av de noe som helst jeg, ihvertfall ikke før de hadde lært seg å oppføre seg som folk

Endret av meg mamma?
Skrevet

Ehh...hva med å kjøpe noe annet en klær?

Skrevet

Ehh...hva med å kjøpe noe annet en klær?

Joda. Jeg ser den. Nå er det ikke det at JEG har kjøpt noe "feil". Men de klager til meg om diverse (barsel)gaver de får av andre. Tross alt ganske vanlig å få klær.....

Skrevet

Gi penger :P

Synes det er teit å kjøpe dyre merkeklær egentlig, de vokser jo ut av det på et vips!

Er det en ordentlig god vinterjakke osv, skjønner jeg det, men f. eks sokker, gensere osv skjønner jeg ikke helt hvorfor skal være "merke".

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ville nok fortalt dem at de bør lære seg litt folkeskikk, og heller sette prispå det de får, for det er ikke et selvfølge å få gaver til hverken seg selv eller ungene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...