Gå til innhold

Stolt mamma i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eldste har blitt ungdomsskoleelev og i dag har vi hatt første utviklingssamtale. Jammen er det en glede når de positive tilbakemeldingene hagler og læreren skryter av innsats, resultater, aktivitet og sosiale ferdigheter. Da stråler mor og sønn om hverandre. Ungen litt rød på ørene av sjenanse, men helt klart fornøyd. Deilig! Det gir litt å gå på når oppvasken tårner seg opp på rommet hans og klærne han skulle ha brettet aldri kommer innom skapet før de må vaskes igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kudos! Godt jobbet av både mor og sønn :)

Håper jeg kan si noe lignende om 10 år når det er min tur ;)

Endret av Mentha
Skrevet

Godt med litt skryt i hverdagen :)

Skjønner godt du er stolt! Det hadde jeg også vært, så jeg håper jeg kan skrive en lignende tråd om 12-13 år til ;)

Gjest amandine
Skrevet

Så deilig! Gratulerer til både poden og mammaen! Jeg skal ha forhåpentlig vis en god dag i morgen, har klart å booke tre utviklingssamtaler(riktignok bhg og to i barneskolen, men dog) så satser på at det blir oppbyggelig!

Skrevet

Lurt å samle dem opp, amandine. Jeg har to til gode og regner med at det blir mer fokus på å utvikle enn opprettholde i en av dem.

Gjest amandine
Skrevet

Lurt å samle dem opp, amandine. Jeg har to til gode og regner med at det blir mer fokus på å utvikle enn opprettholde i en av dem.

En dag fri fra jobb i utviklingens navn;-) Nei, ærlig talt, vet du, klok av skade har jeg vært litt proaktiv i år og ordnet og byttet meg frem til en samledag. Når jeg ikke er hjemme og suller har jeg en jobb jeg ikke kan ta fri en time fra, og tre dager fri for utviklingssamtaler er litt i overkant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...