☆☆☆ Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Lisja har fått seg beremeis og treng utstyr til ekspedisjon. Forslag anyone?
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Mikk-Line og Reima har i allefall fine dresser i str 74. Sikkert flere også.
Nirgal Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 ellos eller smartkids.no pleier å ha tilbud på dresser ala ticket, reima, og fler.. jeg har kjøpt ticket skalldress i str 74 på ellos og er storfornøyd, vind og vanntett + stor i str så passer nå (bruker 68) og vil passe til våren også
Mamma&skatt Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 barnas hus har i merket wheat, reima og reflex. selv kjøpte jeg denne til akurat bæremeis ekspedisjoner i dag ; http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneklaer/arbeidstoy/reflex-parkdress-baby-stripe-gutt.html den er bare lett foret, men har flere ulldresser til å ha på under kostet 599,- synes personlig at reima dressene er for dyre nå før mini begynner i barnehagen + han vokser så fort og han vil ha vokst ut av den når han lærer å gå tror jeg(aner ikke hvor fort han kommer til å vokse fremover da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå