Gå til innhold

Nå har jeg tatt 3ss med lakserolje! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har grubla og lest og tenkt lenge nå og idag tok jeg.

Dere får si hva dere vil men tanta mi er sykepleier å hun tok det selv med alle sine :) Å da kan det vell ikke være så farlig vell?

vet det ikke kommer til å funke på meg men jeg gjør et forsøk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sykepleier og tok det aldri med noen av mine 3. Det ble fødsel alikevel.

Skrevet

Stresset unge av lakserolje?

Skrevet

Da får du kose deg med masse maserier, en stresset unge og en slitsom fødsel fra helvete. Lykke til :)

Jøss... det var da voldsomt... har ikke hørt om at det skal være så ille, hvor har du det fra?

Masse lykke til! Går sikkert fint :)

Skrevet (endret)

Skal det få i gang fødselen? I så tilfelle må du holde oss oppdatert om hvordan det går :) Hvor langt er du på vei?

Endret av :o) :o) :o)
Skrevet

Masse lykke til! Jeg har tatt det med begge mine, god opplevelse første gang, drømmefødsel forrige uke! Og lille babyen min har hatt det superfint, er rolig og harmonisk:-)

Skrevet

Du får kose deg med diareen.

Kanskje du har den under fødselen også. Det blir sikker gøy

Skrevet

Aktiviteten i tarmen kan gi maserier og styrtfødsel. Er engrunn til at det ikke anbefales. Når det er sagt så forstår jeg grunnen til at du gjorde det. Man blir lei på slutten.

Skrevet

Morsom at folk blir sure og sinte for at noen andre har tatt lakserolje.

Kanskje dere skulle tatt litt dere og, slik at gørra kommer ut rette veien fremfor ut av kjeften (evt. tastefingrene)

Skrevet

Snakket med ei på barselavdelingen sist jeg lå der, hun hadde tatt lakserolje og det endte med en styrtfødsel på bensinstasjonen ved siden av sykehuset. Med babyens storebror som tilskuer i baksetet. Men det trenger jo ikke skje med deg da.. Lykke til med forestående fødsel!

Skrevet

Jeg skal være ærlig at jeg er veldig skeptisk til slike ting selv og er jo ekkelt alt en leser om det ene og det andre, men jeg føler du kan finne noe negativt med alt jeg :o

Vet ikke hvor lang tid det skal gå jeg, men kjenner foreløbigt INGENTING :/ for dere som har tatt, hvor fort merket dere noe? Om det var diaré eller maserier, ekte rier?

Det jeg sier, imun mot alt jeg! :P

Hi

Gjest ________
Skrevet

Du skal blande 3 ss rinicin med 2 ss havregryn og mye sukker slik at kroppen ikke reagerer og du får litt løsere mage enn planlagt

Tok den oppskrifta og 3 t etter gikk vannet og fødselen tok 6 timer ca og barnet mitt var aldri stressa, hadde fin puls og en drømmefødsel med effektive rier. :) han var en drøm av en baby så tror ikke han eller jeg tok noen skade av den olja

Gjest ________
Skrevet

Dagen før havregryn oppskrifta tok jeg rinicin med juice, det dunk dårlig foresten, fikk rensa magen da ...

Skrevet

Du skal blande 3 ss rinicin med 2 ss havregryn og mye sukker slik at kroppen ikke reagerer og du får litt løsere mage enn planlagt

Tok den oppskrifta og 3 t etter gikk vannet og fødselen tok 6 timer ca og barnet mitt var aldri stressa, hadde fin puls og en drømmefødsel med effektive rier. :) han var en drøm av en baby så tror ikke han eller jeg tok noen skade av den olja

Hvor nærme var du termin da? Tror jeg må lagre dette, så jeg har "oppskriften" når fødsel nærmer seg her.. Jeg har termin lille julaften, så håper på å bli ferdig med fødselen litt før den tid;)

Skrevet

Noen av dere her inne må ha svært få hjerneceller...

Gjest ________
Skrevet

Hvor nærme var du termin da? Tror jeg må lagre dette, så jeg har "oppskriften" når fødsel nærmer seg her.. Jeg har termin lille julaften, så håper på å bli ferdig med fødselen litt før den tid;)

Jeg var 5 dager før termin :) men hvem vet kan jo hende det starta av seg selv og :)

Skrevet (endret)

Jeg fikk oljeklyster på sykehuset når jeg som førstegangsfødende kom inn med regelmessige men svake rier, slik at jeg skulle få tømt tarmen før fødsel. Det intensiverte åpningsriene til de grader og ila en time hadde jeg full åpning. Anbefales ikke, riene traff meg som en truck uten forvarsel og gav meg full panikk. Styrtåpning gir i tillegg stor fare for morkakeblødning og nedsatt oksygentilførsel til babyen med slik voldsom styrtåpning uten pauser, og jeg så bare mannen med ljåen jeg - så inni h******s vondt... Men jeg var jo allerede i startfasen av fødsel, og det ser jo heldigvis ikke ut til at det var en pangkatalysator for deg. Men jeg tør hvertfall ikke å gjøre noe slikt igjen; heldigvis hadde jeg en sterk baby som taklet styrtåpningen bra. Men gudskjelov at jeg var på sykehus når klysteret ble gitt!

Endret av Madolyn&Muffin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...