Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hvilken type menneske tror du kjøper hvit skinnvogn?
forevermamma Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Hvit dypvogn syns jeg kan være fint. Broren min hadde en til sønnen sin, ikke helt hvit, men type antikhvit med noe mønster. Sportsdelen var mørk brun.
4Hjerter Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Liker det jeg! Og er hverken ung mor eller veldig gammel:-) Men enig med hun over at sportsdelen er finere i mørk , helst svart....
BareMas Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 En ung mor uten jobb eller skolegang som bruker halve svangerskapet på å gruble over hva slags farge den hersens vogna skal ha! Kanskje ikke så representativt, men det var allefall det ho valgte.
prins2010&prinsesse2012 Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har en hvit vogn i skinn, rettere sagt emmaljunga sin i fargen charleston, hvit og brun, og jeg passer definitivt ikke til beskrivelsen over
☆☆☆ Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Heilt ok med kvit skinnvogn om ein ikkje har noko imot at vogna blir unødig tung. Har ikkje merka meg ei spesiell gruppe som kjøper skinnvogn.
anonymemammaen Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Ja. Synes det er vanvittig harry, men aner ikke hvorfor jeg synes det.
Indigo 08-10-13 Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Det er harry synes nå jeg, ung mor eller ikke.. Har sett flere passert 30 år med hvit skinnvogn..
Elina Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Har ikke hvit skinnvogn, ville ikke kjøpt skinn hverken det ene eller det andre. Men harry synes jeg ikke det er, ikke den fra emmaljunga iallefall. Synes den er fin, men ville ALDRI hatt den selv da:)
studVest Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Synes det er snodig at fargen på andres barnevogner skal diskuteres opp og i mente! Vi plukket ut farge på to min - grå bag og brun sportsdel. Hva sier det om meg??? At jeg er kjedelig, kanskje
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 Blodharry! Lyser ung mor uten ambisjoner. Oppi ligger Michelle, Nathaniel, Leander eller Isabella, moren har hvitbleket langt hår, uggs og masse sminke! Hun er sjelden sammen med barnefaren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå