Gå til innhold

I barnehagen i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ringt opp i fra barnehagen kl 9,30 i dag med beskjed om at lillegull hadde spydd. Han har ikke spydd noe etter den ene gangen, han har spist godt og er i god form siden det. Kan jeg sende han i barnehagen i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førskolelærer. De fleste barnehager har en 24-timer regel (24 timer uten symptomer), så hos meg så hadde ikke det vært noe problem så lenge han er i fin form :) Ring dem og hør da vel :)

Skrevet

Hos oss er det 48 timer, men virker ikke som det var farang hos dere. Ville ringt i morgen og hørt. Dersom det ikke er noen antydning til at det er farang, burde det gå bra. Men da skal barnet spise godt, være i form., ikke ha løs mage osv.

Skrevet

Der jeg jobber har vi 48 timers regel. Ring og hør du :)

Skrevet

48-timer pleier da å komme om det er noe spesielt som går, type Noro-virus...? Har jobbet i barnehage i 12 år, og har ikke hørt om 48 timer som standard :) Men ja, sjekk det!

Skrevet

Jeg har jobbet i barnehage i 8 år og har alltid hatt 48 timers regelen de jeg hat vært. Dette gjelder også der dattera mi går + andre plasser jeg vet om. Så det nok ikke unormalt heller ;)

Skrevet

48-timer pleier da å komme om det er noe spesielt som går, type Noro-virus...? Har jobbet i barnehage i 12 år, og har ikke hørt om 48 timer som standard smile.png Men ja, sjekk det!

48 er ihvertfall standard i min barnehage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...