Gå til innhold

Samkjøring til aktiviteter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet et innlegg tidligere, angående det å bytte på å kjøre til aktiviteter.

Barnet mitt går på en aktivitet sammen med tre andre en dag i uka. De må kjøres en halvtime en vei. Så langt så greit. Jeg kjører en dag i måneden.

Nå er det sånn at vi bor i sentrum, det gjør også et annet barn. Men de to siste bor en halvtimes kjøring HVER fra sentrum.

Altså, når jeg har kjørt fram og tilbake til aktiviteten, som er 1 time pluss ventetiden på 1 time, så må jeg også beregne en god times kjøring for å få levert to av barna som er med.

Har snakket med moren til det andre barnet som bor i nærheten av oss, og hun har også vært inne på tanken om å bare kjøre sitt eget barn selv. Rett og slett for enkelhets skyld. Men vi har ikke kommet fram til hva som er "riktig" å foreslå for de andre foreldrene. Mulig de synes vi er smålige som ikke kjører barna deres hjem.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan dere ikke avtale at hentested er i sentrum f.eks, og leveringssted også er i sentrum da? Da må de foreldrene som bor såpass langt unna, levere og hente dem der?

Det er jo ikke deres feil at de bor så langt unna:-P Og dessuten går det jo over 3 timer i bil til bare den aktiviteten. Det hadde ikke jeg vært interessert i. En bra deal for de som bor avsides til da. Da hadde jeg valgt å kjøre mitt barn selv, evnt samkjørt med de andre som bor i sentrum.

Endret av Kari Mari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...