Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har skrevet et innlegg tidligere, angående det å bytte på å kjøre til aktiviteter. Barnet mitt går på en aktivitet sammen med tre andre en dag i uka. De må kjøres en halvtime en vei. Så langt så greit. Jeg kjører en dag i måneden. Nå er det sånn at vi bor i sentrum, det gjør også et annet barn. Men de to siste bor en halvtimes kjøring HVER fra sentrum. Altså, når jeg har kjørt fram og tilbake til aktiviteten, som er 1 time pluss ventetiden på 1 time, så må jeg også beregne en god times kjøring for å få levert to av barna som er med. Har snakket med moren til det andre barnet som bor i nærheten av oss, og hun har også vært inne på tanken om å bare kjøre sitt eget barn selv. Rett og slett for enkelhets skyld. Men vi har ikke kommet fram til hva som er "riktig" å foreslå for de andre foreldrene. Mulig de synes vi er smålige som ikke kjører barna deres hjem. Hva synes dere?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Kan dere ikke avtale at hentested er i sentrum f.eks, og leveringssted også er i sentrum da? Da må de foreldrene som bor såpass langt unna, levere og hente dem der? Det er jo ikke deres feil at de bor så langt unna:-P Og dessuten går det jo over 3 timer i bil til bare den aktiviteten. Det hadde ikke jeg vært interessert i. En bra deal for de som bor avsides til da. Da hadde jeg valgt å kjøre mitt barn selv, evnt samkjørt med de andre som bor i sentrum. Endret 30. oktober 2012 av Kari Mari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå