Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Når man sender inn sykemelding til NAV, og når det er de som skal betale sykepenger, får man da bekreftelse i posten på at de har mottatt søknad, eller bare får man sykepengene inn på kontoen uten at man hører noe først?
<3 2G <3 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Får ikke brev nei, bare penger på konto :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Takk for svar Mente det var mest logisk selv, for hadde jo blitt veldig mye unødvendig papirarbeid egentlig!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 du får pengene 22. eller 23. hver mnd Takk Da er det bare å vente og håpe at de kommer som de skal
marsgutt 2013 Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 jeg bruker og ringe rundt 1 uke etter jeg har sent papirene for og være sikker på at alle papirer er i orden, har gjort det vær måned. Og bra er det, for er kun 1 gang d har vært i orden:P
<3 2G <3 Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Du kan logge inn på NAV og dine utbetalinger å sjekke når vi er kommet inn i ny mnd. Det står det sum og dato for utbetaling.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 jeg bruker og ringe rundt 1 uke etter jeg har sent papirene for og være sikker på at alle papirer er i orden, har gjort det vær måned. Og bra er det, for er kun 1 gang d har vært i orden:P Kanskje jeg skal ringe å høre om en uke jeg å da.. Hører jo stadig folk sier at det er rot med papirer hos Nav så.. så da skader det vel ikke å ta en telefon! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå