Gå til innhold

Ett lite spørsmål ang sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man sender inn sykemelding til NAV, og når det er de som skal betale sykepenger, får man da bekreftelse i posten på at de har mottatt søknad, eller bare får man sykepengene inn på kontoen uten at man hører noe først? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke brev nei, bare penger på konto :-)

Skrevet

Takk for svar ;) Mente det var mest logisk selv, for hadde jo blitt veldig mye unødvendig papirarbeid egentlig! :)

Skrevet

du får pengene 22. eller 23. hver mnd

Takk :) Da er det bare å vente og håpe at de kommer som de skal :)

Skrevet

jeg bruker og ringe rundt 1 uke etter jeg har sent papirene for og være sikker på at alle papirer er i orden, har gjort det vær måned. Og bra er det, for er kun 1 gang d har vært i orden:P

Skrevet

Du kan logge inn på NAV og dine utbetalinger å sjekke når vi er kommet inn i ny mnd. Det står det sum og dato for utbetaling.

Skrevet

jeg bruker og ringe rundt 1 uke etter jeg har sent papirene for og være sikker på at alle papirer er i orden, har gjort det vær måned. Og bra er det, for er kun 1 gang d har vært i orden:P

Kanskje jeg skal ringe å høre om en uke jeg å da.. :P Hører jo stadig folk sier at det er rot med papirer hos Nav så.. så da skader det vel ikke å ta en telefon! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...