Gå til innhold

Null konsentrasjon på jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart i uke 12 i svangerskapet. Begynte i ny kontorjobb i august. Siden jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg hatt mindre og mindre konsentrasjon på jobb og er også mindre engasjert. Vet ikke om det har noe å si at jeg har det pga av graviditeten eller pga at kontorjobben kan bli litt kjedelig for meg.

Noen andre som føler det slik på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hav slags jobb er du vant med fra tidligere?

Skrevet

Samme situasjon som deg- Ny kontorjobb fra august og uke 10++. Er ikke så mye konsentrasjon på meg heller ;) Sliter veldig med urolige ben og armer, og det hjelper jo ikke på! Blir jo koko ;) Sykemeldt en uke pga kvalme nå, så håper å komme tilbake med friskt mot straks!!

Skrevet

Tidligere så har jeg jobbet i matbutikk, hvor jeg satt i kassa, ellers så har jeg jobbet som konferansekoordinator som er veldig varierende igjen. Men den første måneden her hadde jeg full konsentrasjon på denne jobben. Kan hende jeg hadde det siden jeg var så motivert til ny jobb og prøve noe nytt. Kan hende denne jobben bare ikke er noe for meg også.

Vet ikke hvordan jeg skal få tilbake motivasjon igjen.

Skrevet

Samme situasjon som deg- Ny kontorjobb fra august og uke 10++. Er ikke så mye konsentrasjon på meg heller ;) Sliter veldig med urolige ben og armer, og det hjelper jo ikke på! Blir jo koko ;) Sykemeldt en uke pga kvalme nå, så håper å komme tilbake med friskt mot straks!!

Har du fortalt noen på jobben din enda?. Sliter litt med hvordan jeg skal gjøre det også.
Skrevet

Jeg trives veldig godt, så for meg har det nok med graviditeten å gjøre :) Jeg har fortalt det til min aller nærmeste leder, og hun gratulerte :) Skal snakke med sjefen på torsdag ;) Spent på det! Ser på dette som et langtidsarbeidsforhold, så jeg er egentlig ikke så veldig bekymret for hvordan de skal ta det. Jeg kommer jo sterkere tilbake ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...