Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Stikkinger i skjeden for og kalle det det, varer i sånn ca 3 sek. Er i uke 38, husker ikke at det var sånn sist gang
Hybelkanina Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Modningssmerter. Ikke spesielt digg...
Julie (: Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har hatt det i en god uke. Var omtrent så moden man kan få blitt når jordmor undersøkte meg i dag, så tror det har noe for seg! Er 38+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå