Gå til innhold

Blllargh spyy

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet (endret)

Jeg eeeer såååå trøøøøtt. Hvordan får man egentlig barna til å sove på natten? Her er det full rulle og hæla i taket døgnet rundt. Enten må han på do eller så er han "sulten", så må han på do igjen og en dag våknet han kl 0430 og sa at han ville pusse tennene???! Jeg vil jo bare sove, vrææl, stakkars meg :(

Endret av eelis+kian ♥
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg eeeer såååå trøøøøtt. Hvordan får man egentlig barna til å sove på natten? Her er det full rulle og hæla i taket døgnet rundt. Enten må han på do eller så er han "sulten", så må han på do igjen og en dag våknet han kl 0430 og sa at han ville pusse tennene???! Jeg jo bare sove, vrææl, stakkars meg :(

Og så snart han er ferdig med det blir han en kvisete fyr på 1,85 som ikke kommer hjem om natta og da får du heller ikke sove. Eller, om han er hjemme, må du stå opp seksten ganger og be ham SKRU AV DEN HELVETES MUSIKKEN, DIN EGOISTISKE LILLE SATAN! Så nei, man får ikke barn til å sove om natta om de ikke er mutasjoner. Jeg har en mutasjon og en annen, det kunne vært verre, og når jeg blir femti har jeg tenkt å sove sammenhengende til jeg blir seksti.
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg eeeer såååå trøøøøtt. Hvordan får man egentlig barna til å sove på natten? Her er det full rulle og hæla i taket døgnet rundt. Enten må han på do eller så er han "sulten", så må han på do igjen og en dag våknet han kl 0430 og sa at han ville pusse tennene???! Jeg jo bare sove, vrææl, stakkars meg :(

Og så snart han er ferdig med det blir han en kvisete fyr på 1,85 som ikke kommer hjem om natta og da får du heller ikke sove. Eller, om han er hjemme, må du stå opp seksten ganger og be ham SKRU AV DEN HELVETES MUSIKKEN, DIN EGOISTISKE LILLE SATAN! Så nei, man får ikke barn til å sove om natta om de ikke er mutasjoner. Jeg har en mutasjon og en annen, det kunne vært verre, og når jeg blir femti har jeg tenkt å sove sammenhengende til jeg blir seksti.

Om han blir så mye som 1,85 er vel heller tvilsomt, men det kan jo bli en fordel, for jo mindre han er jo lettere er det å holde han fast. Vurderer å sette opp sprinkelseng med tilhørende låsbart lokk, som jeg leste om i en annen tråd her, det må vel være til en viss grad effektivt?

Støtter for øvrig planen om å sove fra femti til seksti. Jeg skal gjøre det på en strand i Syden. Toppløs.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ingen råd desverre min sover for mye så her er det motsatt problem. jeg merker ikke at jeg har barn omtrent. Etter barnehagen er det 30 min lek, middag så bading ELLER barnetv rekker ikke begge deler før hun traser bort til sengen og vinker sier natta og vil sove...

Du kan få et par timer søvn herfra om jeg får et par timer våkentid med vesla.

Når jeg er 50 skal jeg på gæmlis cruise i karibien og sjekke menn på 30, eller henge med hen jeg har nå som da er 66 :)

Skrevet

Jeg er moren fra skrekkverdenen på natta rett og slett. Ingen får lov å gå ut av sengene sine mellom leggetid og stå-opp-tid. Ingen doturer, ikke mat, i hvert fall ikke tannpuss og til nød en kos etter den skumle drømmen. Skjønte at jeg hadde dratt den litt langt da eldstemann fikk stor seng og lå på rommet sitt og ropte "Mamma, kan jeg stå opp nå". Da svaret fra min side var nei, ble han liggende i en halvtime til før han spurte på nytt...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg er moren fra skrekkverdenen på natta rett og slett. Ingen får lov å gå ut av sengene sine mellom leggetid og stå-opp-tid. Ingen doturer, ikke mat, i hvert fall ikke tannpuss og til nød en kos etter den skumle drømmen. Skjønte at jeg hadde dratt den litt langt da eldstemann fikk stor seng og lå på rommet sitt og ropte "Mamma, kan jeg stå opp nå". Da svaret fra min side var nei, ble han liggende i en halvtime til før han spurte på nytt...

Oi, hvordan fikk du til det?? Når guttungen her gauler Æ TISSE MÆ UT!!! er det egentlig bare å springe som faen, selv om det er femte gang på fem timer. Ikke får han noe å drikke på natten, og ikke noe å spise, så hvor alt kommer fra er for meg helt ukjent. Jeg blir skikkelig sur og grinete på natta også, så jeg tror ikke det er sånn at han har spesielt lyst til å vekke meg heller...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ingen råd desverre min sover for mye så her er det motsatt problem. jeg merker ikke at jeg har barn omtrent. Etter barnehagen er det 30 min lek, middag så bading ELLER barnetv rekker ikke begge deler før hun traser bort til sengen og vinker sier natta og vil sove...

Du kan få et par timer søvn herfra om jeg får et par timer våkentid med vesla.

Når jeg er 50 skal jeg på gæmlis cruise i karibien og sjekke menn på 30, eller henge med hen jeg har nå som da er 66 :)

JA TAKK!!!!

Skrevet

Nei, hvordan klarte jeg det? Sannheten er vel at han første kom til verden som et meget føyelig barn, lett å sette grenser for og veldig opptatt av at mamma skulle være fornøyd. De andre to synes storebroren er verdens kuleste og når de får beskjed om at sånn har han gjort, så gjør de det samme.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, hvordan klarte jeg det? Sannheten er vel at han første kom til verden som et meget føyelig barn, lett å sette grenser for og veldig opptatt av at mamma skulle være fornøyd. De andre to synes storebroren er verdens kuleste og når de får beskjed om at sånn har han gjort, så gjør de det samme.

Hm, jeg har visst bomma på rekkefølgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...