frøken alexandra Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Nå er det jo ikke veldig lenge igjen til jul, og siden jeg syns det virker som om utvalget på pene kjoler til høygravide ikke er alt for stort, så regner jeg med at man må være ute i god tid Jeg kommer til å være ca 38 uker på julaften, med andre ord rimelig diger, så jeg tviler på at fjorårets julekjole kommer til å passe noe særlig. da er jo selvfølgelig spørsmålet, hva i all verden skal jeg ha på meg?? noen emd forslag til butikker / nettsider hvor de selger pene kjoler til gravide (uten at de koster en arm og en fot, er jo ikke lange perioden de er aktuelle liksom) typisk nok er min familie av slaget hvor det er masse juleselskaper hele jula, både på min side, og samboerens side, da hadde det jo vært gøy å møte i noe annet enn tights og tunika. forslag mottas med takk!
Cmyk Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Synes Mamalicious har en del fine kjoler: http://mamalicious.no/dresses/mm-dresses,no_NO,sc.html
2010 Mammaen Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Skulle tipse om samme side. Kikket der inne i går og synes de har noen fine som er veldig rimelige! Vet ikke hvor stor du er da, men noen kjoler med Empire-liv kan brukes en god stund, men kanskje ikke så lenge hvis du har "normal stooor mage"
stch85 Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813&via=top
frøken alexandra Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2012 Synes Mamalicious har en del fine kjoler: http://mamalicious.n...s,no_NO,sc.html da ble det julekjole! Takk for tipset
Puppemamma Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg fant en fin ettersittende en på vila, fant ut at det er bedre å vise magen enn å gjemme den :-) den var svart med litt sånn glitterlignende stoff,
frøken alexandra Skrevet 1. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2012 Jeg fant en fin ettersittende en på vila, fant ut at det er bedre å vise magen enn å gjemme den :-) den var svart med litt sånn glitterlignende stoff, enig i at ettersittende er fint på store mager, dessverre er de fine, ettersittende kjolene jeg har funnet i vanlige butikker så langt veeeldig korte det stod riktig nok "knelang" på plaktaten, men den kjolen nådde meg litt sånn rett under rumpa. vet ikke med dere, men der har ikke jeg knærne
Puppemamma Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Den jeg fant var faktisk ikke så kort, vanlig kort vil jeg si, godt nedpå lårene
Nangiliama Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Hadde jeg vært høygravid i jula skulle jeg gått med tights, og en kort paljett-stretchkjole, og ei løkke i håret ( les: julekule) :-D
Connie86 Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Jeg er selv 38+3 på julaften og sliter litt med det selv. Jeg har ikke lyst å bruke penger på en mammakjole jeg mest sannsynelig ikke kommer til å bruke igjen. Så valget mitt har falt på maxikjole, det er populært nå og kan brukes utenom graviditeten også Jeg skal snart bestille men må bare bestemme meg for hvilken, jeg har funnet mange fine på nelly.com og hotmiamistyles.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå