Gå til innhold

Svigers.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter du ble sammen med mannen traff du svigers?

Om du er med de i butikken og svigermor vil spandere, sier du glatt JA, eller er du mer sjenert og sier nei?

Hvor ofte treffer du/dere svigers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Traff dem etter ca 6 mnd.

Har aldri vært i butikken og opplevd at de vil spandere, men det kunne sikkert vært ok å si ja til.

Treffer dem 1-2 ganger i året. Da vanligvis fra en uke til 3 mnd av gangen. (de bor langt unna) Har et ok forhold.

Gjest amandine
Skrevet

Fire uker etter at vi traff hverandre, to uker etter at vi flyttet sammen;-)

Hvis svigermor vil spandere kan ikke ti ville hester få henne fra det,hun elsker å dele det hun har og å gjøre andre glade, så jeg takker høyt og tydelig JA takk!

Vi bor på forskjellige kanter av landet, men ser hverandre ganske mye. Annenhver jul, fire uker om sommeren, påskeferie og høstferie,pluss en helg i ny og ne. Og jeg og svigermor snakkes ganske ofte på telefonen.

Skrevet

Møtte de før vi ble sammen, mens vi var på "date"-stadiet :P

Aldri vært i butikken og den situasjonen har oppstått, men hadde vært helt ok det :)

Ser de 4-5 ganger i mnd tenker jeg :)

Skrevet

Møtte gubben i februar og dem i påsken samme år. Er ikke lett å si nei til svigermor om vi handler sammen, så det drypper en del på oss ja. Men har ikke bevisst handlet ting jeg ville hun skulle betale. Varierer en del, noen ganger en gang i mnd, andre ganger kan det gå nærmere 6 mnd. De bor tre timer unna med bil og båt.

Skrevet (endret)

Tror jeg møtte henne før jeg og mannen ble sammen, mens vi "drev på" og hun kom på besøk. Når vi handler så handler vi som regel mye og betaler for oss selv. Kan ikke huske at svigermor har vært med oss på handletur, kan tenkes vi har møtt henne tilfeldig på butikken. Da småprater vi litt før vi gjør oss ferdig med handlingen på hver vår kant.

Men hun spanderer mat på oss når vi er på resturant - og da takker og bukker vi for det :)

Varierer hvor ofte vi møtes. Kan gå 14 dager uten besøk, og så plutselig 3 ganger i uken. Vi er naboer så ser henne som regel ofte. Hun er forøvrig god til å ringe både meg og mannen - det kan bli litt vel mange telefoner innimellom uten at hun har noe særlig å si.

Endret av Fyttialpakka
Skrevet

Hmm, vi møttes etter en ganske lang stund, men nå ble vi ikke offisielt "sammen" så raskt heller da... Etter et år kanskje.

Vi sees ofte i forhold til at de bor et stykke unna. Ihvertfall en helg i mnd, eller oftere. Og i alle ferier og sånt..

Svigermor er veldig glad i å spandere på oss, og kjøper mye til oss, klær, utstyr og leker til jr, og mye mat og vin til oss. Takker og bukker jeg ;-)

Skrevet

Jeg måtte mamman ca 1mnd etter, og faren 3mnd etter og Stefaren møtte jeg 4-5mnd etter :). Jeg liker og betale ting selv,men synes det er greit innimellom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...