Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Er jo nick så langt jeg ser her i dag..Begynner å lure på om det er teknisk svikt igjen og at jeg kan se hvem som signerer anonymt? Kan dere se mitt nick nå? Jeg har haket av for anonym.
Marjoriee Dawes Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Er jo nick så langt jeg ser her i dag..Begynner å lure på om det er teknisk svikt igjen og at jeg kan se hvem som signerer anonymt? Kan dere se mitt nick nå? Jeg har haket av for anonym. Sikkert bare tilfeldig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Er vel bare flereav oss som signerer med nick som er her enndesom er anonyme i dag.. Ser mange nick her jeg også, og det er flest av de som jeg har sett signere med nick før Selv signerer jeg med nick 99,9% av tiden..
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg signerer sjeldent med anonym, kun hvis det er ting jeg vet kan gjøre meg gjenkjennelig, evnt ting jeg ikke vil at de som "kjenner" meg her inne skal vite om
<3 2G <3 Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 Svarer oftest med nick da jeg svarer my fra tlf. Sikkert ikke mange anni her i dag bare
håperpåvinterbarn Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 La merke til det selv, men liker det jeg ser . Jeg er glad i anni altså, men kjekt med nick. Selv signerer jeg oftest med nick
Mandalas Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg sitter med mobilen idag og da skriver jeg oftere med nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå