Gå til innhold

Er man moden når slimproppen har gått? Uke 39?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Åååå, håper noen svarer! :) har sittet å googla som en gal idag på akkuratt dette spm. :) jeg også lurer på det.

Min har gått litt og litt og jeg har så mye kynnere og vondter at jeg føler meg moden, men vet jo ikke. Jordmor sa jeg var nok godt i gang så :o

Noen som vet? :)

Skrevet

min gikk i uke 36 37. hun kom til i uke 38. når den går så sent som i uke 39 vil jeg tro at det ikke er lenge til du får se den lille.

prøv og slapp av den siste tiden du nå har igjen og spar på kreftene.

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg har bare merket den tydelig med førstemann. Og da begynte riene sakte men sikkert par timer etterpå. Den gikk en dag før termin. Gikk 12 timer med svaaaaake rier. Så gikk 12 timer til med litt sterkere og stadig oppbygging i styrke og så 5 timer til med så sterke at epidural måtte til.

Det søker nok ikke så lenge igjen da :)

Skrevet

Jeg har hørt at det er en del av Modningen.

Skrevet

Den har nok litt med modning å gjøre vil jeg tro.

Med min første så jeg aldri slimproppen, ble satt igang på overtid og var fullstendig umoden.

Med nummer to var jeg hos jordmor på torsdag og sjekket modning. Da var livmorhalsen fortsatt ganske hard. Kvelden etter gikk slimproppen og riene begynte 6 timer etter det. Da jeg kom på sykehuset var livmorhalsen helt flatet ut og var helt myk. Så her kan det ihvertfall tyde på en sammenheng.

Skrevet

15 dager før termin gikk slimproppen, 14 dager før termin gikk vannet og 11 dager før termin kom hun med hastesnitt etter 70 timer med rier avogpå.. Så for meg var det en modning hvertfall. Men anbefaler å bevege seg om mulige (men litt vanskelig for folk med kraftig bekkenløsning).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...