Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Var hos legen i dag for årlig sjekk av kobberspiralen min. Satte den inn i september i fjor, og skulle bare se at den satt som den skulle. Meeeeen han fant den ikke. Han sa ikke så mye om det, annet enn at han skulle sende henvisning til sykehuset så jeg fikk tatt en ultralyd. Hva kan ha skjedd? Kan den ha falt ut, beveget seg lenger inn? Fungerer den som prevensjon fremdeles hvis den er dyttet innover? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Den kan sitte for høyt oppe, eller den kan ha fallt ut, den funker IKKE som prevensjon ved noen av tilfellene.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Den kAn ha gravd seg inn i livmorveggen.. Den kan også i verstefall ha gravd seg gjennom livmorveggen og inn i tarmene f eks. I siste tulfelle kreves operasjon. Også i første tilfelle. Skjedde med meg. Og nei, da funker ikke spiralen. Jeg ble gravid og spontanaborterte, sånn jeg merket det. Hadde blødninger og smerter. Den kan jo også ha ramlet ut.. Best å håpe på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå