Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Hva skal dere kjøpe til de til jul? Er helt blank her. De har tv, mobil, data o.s.v. Kan jo kjøpe gavekort, men er liksom litt kjedelig det også... Trenger forslag!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Hva liker de å drive med da? Slalomutstyr eller våtdrakt? Kjøkkenmaskin eller kokkekurs? Motorsag eller fiolin?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 13 og 15 år. Begge driver med sang på fritiden. I tillegg driver yngste med tegning. Tenkte egentlig å kjøpe tur til de, sammen med en venninne som har unger på samme alder. Men, nå kan ikke venninnen min dra. Har ikke så lyst å rese til utlandet med de alene, så det får bli neste år.
marsgutt 2013 Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 13 åringer jenter har som regel begynt og blitt glad i sminke og klær. gutter går det vell mye på spill eller kansje sport. Drakt til et lag han heier på i en sport. ski utstyr kansje. kamera. hva er det de ønsker seg da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Kommer til å kjøpe gavekort i år igjen, til min niese på 14. Hun ønsker ikke noe annet. Aller helst vil hun ha penger kontant, men jeg velger å gi henne gavekort på storsenter kjeden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå