Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Har noen bekjente som er der nå for å befrukte en fattig indisk dame. Det var jo mye styr rundt dette og husker historien om hun som ikke fikk med seg barn(a) hjem til Norge. Så ble det vel gjort noe med reglene, men jeg trodde det ble gjort enda strengere slik at det skulle bli vanskeligere å få dette gjort. Noen som vet? Personlig synes jeg ikke noe om dette så jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til disse :-( Jeg treffer de bare et par ganger i året, men de kjøpte fin gave da vi fikk vår sønn og vil nok definitivt vente noe om 9 mnd tid når de skal hente sitt barn.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 At folk velger å bruke en surrogatmor når de ikke kan få barn selv, har jeg ingen problemer med å forstå. MEN; kan nok bli problematisk når de skal ha barnet med seg inn i landet igjen. Fordi i Norge tror jeg reglene er sånn at moren er hun som har født barnet (selvom hun ikke er biologisk mor), og dermed har bare far rett til barnet. Og da tror jeg den biologiske moren må stebarnsadoptere sitt eget barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå