Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd - hva mener dere om dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om hun som spør om å prate med menner på byen er utroskap. Mannen var hos noen kompiser forrige helg, så gikk de ut på byen etterpå. Da jeg møtte mannen min dagen etterpå sa han at han ene kompisen, som har dame og en liten jente, sjekket opp ei dame på byen for å få henne med på narch hos en annen kompis. Da de var kommet inn i heisen (han andre kompisen bor i blokk) gikk han av før de egentlig skulle og stakk av.. Dette syntes mannen min var morsomt, jeg tenker at han hadde skumle planer men freaket ut i siste liten. Synes i hvertfall ikke det hørtes noe morsomt ut. Altså, greit å prate og ha det hyggelig med motsatt kjønn på byen, men å gå inn for å sjekke noen opp, er det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet vi jo ikke helt sikkert hvilke planer denne mannen hadde, men nei - syns ikke det er greit å oppføre seg på en slik måte når man har kjæreste og barn.

Skrevet

Ikke grei. Men dessverre svært vanlig. Byliv og store mengder alkohol når man har familie hjemme er et hasardspill. Det er ikke sunt.

Man kan fint ta noen øl og kose seg. Men den elleville festningen på nattklubber hvor man drikker seg full og kommer seint hjem. Ja da tror jeg det stort sett går gale på en eller annen måte.

Skrevet

Synes mannen din det var morsomt? Tragisk.

Skrevet

Synes mannen din det var morsomt? Tragisk.

Kunne ikke vært mer enig. HI

Skrevet

Ikke morsomt nei. Men som ei over her sier, absolutt ikke uvanlig. Ufatterlig hvem som kan være utro - gjerne de du minst venter det av..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...