skinnfilla Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Det er så mye galskap å lese her inne og hadde vært hyggelig å se om det er flere med en helt okei mann, som tar i et tak, står opp med ungene, tørker spy og ellers er en del av et normalt familieliv? For jeg håper inderlig at vi er i flertall:) Syns det er helt sykt å lese noen innlegg her og det er vanskelig å ta det alvorlig. Min mann er: Snill Hjelpsom for venner og familie , en "go-to guy" fordi han har et snev av samlemani og alltid har det folk trenger økonomisk stabil blid og glad LItt hissig:) kjempe flink pappa for jentene våre trofast Og han er ikke så verst å se på heller;P Sikkert mer og:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Helt vanlig utseendemessig. Standard nordmann i grunn. Kjempeflink med barna, står opp med dem i helgene fordi jeg trenger mer søvn enn han. Barna elsker å være sammen med han. Han Sjelden sint, lytter til andres ønsker, men hans ord er lov om han har bestemt seg. Urokkelig om han mener hans mening er mest fornuftig. Raus Engasjert i samfunnet Liker å være litt anonym Kjempeflink i jobben sin og veldig respektert Gjør lite dameting bortsett fra dette med barna Bruker litt på lang tid for å ta avgjørelse på ting, da venter jeg ofte utålmodig og blir irritert.
LuksusLiv Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Kjekk. Snill. Omsorgsfull. Stiller alltid opp. Oppmerksom. Økonomisk. God pappa. HØnefar. Humoristisk. Trofast. Romantisk. Spandabel. Og ikke minst, gift med en kvinne han forguder over alt i verden!
JØBEN Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Mannen lin er akkurat slik jeg ønsker at en mann skal være. Trofast Hjelpsom Rettferdig Flink med barna, både våre og andre sine Tar i et tak hjemme Kjærlig Flott å se på Stabil Økonomisk sans Fantastisk humor Så er det selvsagt noen ting som irriterer meg, men ikke så mye at det positive ikke veier opp for det. Morgengretten Litt usosial, jeg er veldig sosial Ekstremt opptatt av sport, spesielt fotball.
kaklemor Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 -Snill -Samme humor som meg -En fantastisk far -en fantastisk ektemann som er der 100% for meg -Morsom -Kosete -stabil -trofast -økonomisk fornuftig -kan være gretten om morran, men når storebror i hus gjør noe morsomt så er han våken og blid med en gang -Glad i dyr -Familiekjær -God venn med vennegjengen -Lært seg opp og ned på stekeplata så han lager middag like ofte som meg -Ryddig
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Ærlig Snill Fantastisk pappa Lager frokost til meg i helgene Sender meg i seng når jeg er sliten og trøtt Bygget huset og hytta vår selv Fikser det meste selv egentlig Trofast Stiller alltid opp Han er brannmann Han er best
Gjest Heartbroken Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Med sine goder og mangler er han akkurat den mannen jeg trenger og vil ha. Barnekjær. Deltar på lik linje når det gjelder gjøremål med barna. Perfeksjonist. Har 'støv på hjernen' og tar nærmest 100 % av husarbeidet. Maskulin. Sporty. Sta. Sjelden sint, men kan være sur av ukjent grunn. Arbeidssom (kan grense til arbeidsnarkoman) Økonomisk. Snill. Litt vanskelig for å se andre sider av en sak. Trofast. A-menneske. Familiekjær. Superkjekk
Cat_Woman Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Min mann er Verdens beste pappa Morsom Snill Tar sin del av husarbeid osv Kreativ og leken Handy Flink til å lage mat Hjemmekjær Trofast Sexy Ting som kan irritere meg av og til er at han er veldig ubesluttsom, besvarer ofte mine spørsmål med andre spørsmål, blir litt tafatt og tiltaksløs når ting går ham imot. Alt dette gjør at jeg maser på ham, og det syns sikkert han er fryktelig irriterende :-P
Miss Chocolate Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Veldig kjekk å se på Veldig følsom når feks jeg eller barna er syke eller har det vondt, han tar det veldig innover seg Flink til å ta med barna ut i skogen, på innebadet osv Jobber og står på veldig for at familien skal ha det bra Flink til å stille opp for andre som trenger hjelp (handy) En god samtalepartner for spesielt ungdom Veldig snill og tålmodig og blir aldri skikkelig sint Flink til å vaske og gjøre husarbeid, men blir mest skippertak da Veldig flink til å si at han er glad i meg, osv. Viser kjærlighet med ord og nærhet, men ikke så mye med gaver og blomster. Men det er sånn jeg liker det
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Mandig Sterk Snill Kosete Gavmild Surrehode de luxe innimellom Humørsyk til tider, men fort blid igjen God pappa Omsorgsfull Livsnyter Petimeter Sjarmerende Morsom Digger han
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 Flott lesing:) Blir glad av å se at kjente nick har det bra:) Nesten så man kjenner dere;) Selv har jeg ikke mann ,menn håper på å finne en god en....
NeiTakkAttakk Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 Mannen min er: - Usedvanlig snill. Kanskje litt for snill? Han setter alltid familien først. - Omtenksom og omsorgsfull. - En mester på husarbeid. - Trofast. - Superkjekk og kanskje litt jålete? Det er viktig at håret ligger riktig - Intelligent - Sporty, trener omlag 4 ganger i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå