Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Skal ikke være noe voldsomme greier, eller koste allverden. Egentlig bare tanken bak det :-) Noen tips til hva og hvordan jeg kan gjøre det.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg lagde adventskalender til gubben i fjor (for første gang). Kjøpte 24 forskjellige øl på polet, og tror det kom på litt under 1000 kr. Han ble super happy, men så er han veldig glad i øl da
appelsin Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Oi, "Kira bjeffer" - det var sjenerøst! Men utrolig kul ide:) Jeg gir ham litt godteri, litt julepynt, kanskje noen kule sokker, penner osv.... Litt praktisk, men mest stas. Og så gir vi en litt større gave hver adventssøndag... Husker bare så stas det var når jeg var liten og mamma hadde laget kalender, komme ned om morgenen og se hva man hadde fått - selv om det "bare" var to Twist inni der.... Søstrene Grene, bokhandlere og til en viss grad Nille kan være gode steder å starte!
frk Nilsen Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Jeg lagde adventskalender til gubben i fjor (for første gang). Kjøpte 24 forskjellige øl på polet, og tror det kom på litt under 1000 kr. Han ble super happy, men så er han veldig glad i øl da Det hadde jeg tenkt til mannen i år, men det får vente til neste år - vi er midt i flytting i nytt hus og jeg er sykemeldt. Begrenset hvor mye styr jeg gidder i år. Nøgne ø har masse forskjellig godt øl, de hadde slipp på juleølvariantene nå i uka her, først til mølla! Du kan jo veksle mellom butikk og pol-øl så blir det ikke så dyrt. Bare ha forskjellig hver dag
Fire småtroll Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Har kjøpt Pondus sjokoladekalender jeg, så har han en liten sjokoladebit til kaffen hver dag
clj88 Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Jeg lagde adventskalender til gubben i fjor (for første gang). Kjøpte 24 forskjellige øl på polet, og tror det kom på litt under 1000 kr. Han ble super happy, men så er han veldig glad i øl da Samme gjorde jeg for noen år siden til min mann! Han ble kjempe glad. Men jeg handlet på vanlig matvarebutikk
MrsMilla Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Skal ikke være noe voldsomme greier, eller koste allverden. Egentlig bare tanken bak det :-) Noen tips til hva og hvordan jeg kan gjøre det. haha - en kasse pils :-) Heldig kjæresten din, mannen min får ikke adventskalender! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå