Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Noen som kan hjelpe oss og velge? Skal ha ny Land Cruiser... hvit pearl eller svart. Hva ville du ha valgt?
Hybelkanina Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 White pearl hørtes fin ut. Er det metallic lakk på den? Hvite biler uten metallic lakk blir blasse og stygge etter noen få år, men er det metallic ville jeg valgt den.
Musemorbr / Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Sort er lettere å holde ren, og selger bedre som bruktbil.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg synes definitivt at hvit er penest, men er redd det er en motefarge som snart går av moten. Problemet med det er at bilen kan bli vanskelig å få solgt igjen...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Uansett hvilken farge dere velger, så har dere valgt en super bil! Kjenner jeg ble litt misunnelig nå land cruiser passer både hvitt og svart veldig bra
Mandalas Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg syns ikke hvite biler er pent. Foreldrene mine kjøpte nettopp en splitter ny hvit bil, og den hadde vært så mye finere i svart (syns jeg).
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg hadde gått for svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå