Gå til innhold

Hva skal du gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med skole, men formen er ikke på topp.

Skal rydde og ordne på vaskerommet også skal jeg ut å gå en tur - få frisk luft.

Håper så å få lest-skrevet oppgave før barna kommer hjem til middag.

Kvelden tar jeg som den kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut å handle ny pumpe til akvariet. Kjøpe engangs hansker, slipe kniver og slakte det ene rådyret. Så blir det nedpakking og merking av kjøttet. Det tar noen timer, så resten av dagen har jeg ingen planer for enda.

Skrevet

Skal straks på med vinterklær, ut i snøen, og i uthuset for å børste støv av akebrettet. :)

Skrevet

skal ta med min på 1,5 år på besøk hos ei venninne som fikk sønn nr 2 for snart 2 uker siden :)

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn. Så nå har jeg støvsugd huset, rundstykkedeigen står til heving og senere skal jeg bake brød og lage middag. Må også en tur på apoteket, og da skal jeg i samme slengen stikke innom lekebutikken å kjøpe noe fint som vesla ønsker seg. Kjekt med litt nytt når man er syk og må være inne i mange dager. :)

Skrevet

Jeg skal prøve å leke husmor ;) Rydde og vaske litt før mann og barn dukker opp.

Etter middag blir det på knøttetreff med vesla, hanball med gutten og runder av med foreldremøte i bhg. i kveld.

Skrevet

Jeg skal rydde litt og vaske over gulvet i stua og få skrevet litt på oppgave mens vesla sover.lage middag til de andre kommer

hjem fra skole og jobb og til slutt skal jeg skrive invitasjoner til bursdagen til mellomstemann.

Skrevet

Sove, mens minsta er sammen med pappan. Har ikke blitt så mye søvn i det siste for minsta er forkjølet og tett som bare det :(

Etterpå skal jeg koke karrisuppe og sikkert gjøre litt husarbeid :)

Skrevet

Ligge i senga eller på sofaen helt til kl 14, da kommer barna hjem fra skolen. Da må jeg jo prøve å få laget litt mat og gjort lekser med dem. Jeg er forresten syk på 3.dagen idag.

Skrevet

Jeg er på jobb. Skal være her til 15.30 så er det avgårde for å hente barn, en i bhg og en på sfo.

Vi skal handle litt halloween godis til i morgen og høre om vi kan få noen banankasser i butikken. Så hjem for middag og lekser. Se barne-tv og legge barna. Jobbe litt på kvelden og pakke ned tingene til xen som flytter torsdag.

Skrevet

Jeg har hittil satt på en vask, fulgt jr til bhg. Sitter nå på lesesalen og skriver oppgave. Skal så i forelesning før trening og så hente jr i bhg, lage middag, leke litt med jr før han skal i seng, så vaske litt mer klær og forberede morgendagens forelesning før jeg skal innta sofakroken med samboeren litt før det er natta. Guri, så spennende ;-)

Skrevet

Har sendt storesøster til skolebussen. Jer er hjemme med lillebror som er syk og varter han opp med eple, drikke, film, paracet og temperaturmålinger. Har vært ute med bosset og fyrt i ovnen.

Dagen videre går til mer oppvarting, gjøre lekser med storesøster, varme middagsrester, ta en dusj og så tilslutt et møte i bhg før jeg slenger meg på sofaen med samboeren resten av kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...