Gå til innhold

Stemødre: liker dere stebarna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør heldigvis jeg :)

Han er snill og grei og leker fint med mine barn, men jeg kjenner at jeg har et lite stykke igjen til jeg kan si at jeg er skikkelig glad i han. Foreløpig bryr jeg meg om han og liker å være sammen med han, så kommer vel resten etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg virkelig. Har alltid sagt at når jeg først skulle finne meg en mann med barn fra før - er jeg glad det er disse ungene. Har ikke kunnet bli mer glad i de enn jeg er tror jeg :) Nå som de er blitt større blir jeg mer og mer fornøyd med dem, og vi har det så fint sammen. Gleder meg bestandig til de kommer hit :)

Skrevet

Ja, det gjør jeg! Er ganske så stolte av de også, to store, kjekke gutter :)

Skrevet

Ja det gjør jeg:) Hun er ei flott jente på 12 år som jeg har kjent siden hun var rett over 3 år;)

 

Nå bor hun hos oss fast og jeg er så utrolig glad i henne:)

 

Og kjempestolt fordi hun har vært igjennom mye og stått opp for seg selv:)

Skrevet

selvfølgelig :-) hadde jeg ikke det, hadde jeg ikke hatt noe å gjort sammen med deres far.

Skrevet

Ja det gjør jeg :) Gode snille barn, som jeg liker å ha i hus :-) Glad i dem har jeg blitt også :)

Skrevet

rart at denne tråden skulle komme nå.. Jeg sliter ifht den ene nå. Jeg har to, og har alltid vært glad i dem. Men nå har den ene kommet med ganske grove beskyldninger mot meg som jeg finner vanskelig å håndtere. Jeg tror h*n er påvirket av sin mor, som dessverre ikke har det helt bra. Det er utrolig vanskelig å finne det i meg å skille voksenpåvirkningen fra barnet, da det faktisk er barnet som kommer med påstandene. Jeg vet jo at dette ikke barnets egentlige mening, og at mor er skurken her. Men det er jammen ikke lett å være glad i barnet akkurat nå. Jeg gjør så godt jeg kan, er virkelig ikke noe jeg vil at h*n skal lide for. Det andre barnet er jeg like glad i som alltid. I utgangspunktet to flotte unger, men ja.. litt knute på tråden akkurat nå.. sukk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...