Gå til innhold

Hvor har de billige gulpe/gaskluter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt rundt og ser at babyshop ikke har så verst pris men finnes det noe billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema har faktisk gas-kluter, fra Landlord. Helt greie, husker ikke pris, men de var billige.

Skrevet

Sparkjøp, har brukt de til de to eldste og har kjøpt der denne gangen også. Kjempe gode og veldig grei størrelse. Jeg så de hadde pakker med lilla og gule, de har jeg ikke prøvd, har bare hatt de hvite :)

Skrevet

Name it kanskje...? Der får du en pakke med 8stk..

Skrevet

Sparkjøp har veldig greie flanellkluter som vi brukte mye som "hodepute" i vogn og seng o.l.

Skrevet

Name it kanskje...? Der får du en pakke med 8stk..

Jeg har kjøpt en pakke med de på name it, itillegg til de på sparkjøp. Name it sine er veldig store til å tørke gulp med synes jeg, de passer best til å bare ha liggende under hode i vogn, seng ol.

Sparkjøp sine er kjempe gode til å ha på skuldera og ved amming, synes jeg :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på Prinsess/Kid (en av delene, husker ikke). De var store, men billige, så mamma vil klippe de i 2 og sy til kantene for meg ;) Hun sitter mye fremfor symaskinen allikevel så...

Skrevet

Sparkjøp, har brukt de til de to eldste og har kjøpt der denne gangen også. Kjempe gode og veldig grei størrelse. Jeg så de hadde pakker med lilla og gule, de har jeg ikke prøvd, har bare hatt de hvite :)

Og klutene kjøpte jeg på princess, de samme som er i linken på siden her, de er kjempe gode og myke :)

Skrevet

Jysk har gaskluter 70x70 cm. De er billige, vet jeg. Kjøpte selv på Babyshop. Samme str. Var 8 kluter til 190 kr., så det var kanskje ikke så billig. Bra kluter da, men :P

Skrevet

JEg kjøpte på Rema faktisk! Landlord. Billige, og har ikke blitt slitt i det hele tatt etter ett barn. Disse er ikke like store som de gas-tøybleiene fra jysk, men funket utmerket til gulpetørking og slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...