Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Okei, dette er egentlig flaut å spørre om på en nettside, men jaja! Var sammen med eksen fra jeg var 14 til jeg var 23, så har ikke all verdens erfaringer med mannfolk utenom han.. I alle fall, i høst begynte jeg på høgskole. Jeg er 25 år, og dermed eldre enn de aller fleste i klassen, som kommer rett fra vgs/fhs. Det er en annen i klassen som er like gammel som meg. Vi har vært på samme praksisgruppe, og i løpet av de fire ukene vi var i praksis ble vi forholdsvis godt kjent. Hele praksisgruppa(vi var fire stykker) hadde en veldig god tone, og fjaset og tullet mye. Jeg oppfattet det som om jeg og han hadde en ekstra fjasete tone, og enkelte dager hadde vi endel blikk-kontakt som jeg tolket som litt flørtete. Nå etter praksis så har vi fortsatt med den fjasete tonen, med litt småmobbing og tull. Klarer ikke helt å si om det er fjas eller flørt egentlig. Men et par ganger om dagen får han øyekontakt med meg, og ser meg inn i øynene helt til en av oss bryter. Han tar kontakt med meg på facebook til tider, men da helst relatert til fag, med litt fjas innimellom. Jeg tenker at dersom han faktisk hadde vert interessert, så hadde han tatt et skritt lenger. Samtidig så er han nok litt av den sjenerte typen, så det kan jo hende han venter til han tør. Jeg er nok litt for sjenert til å ta initiativ til noe selv, men jeg prøver å være flink til å snakke mer med han enn jeg vanligvis ville gjort. Muligens litt vanskelig for dere å svare på, men hva tror dere? Kan det være han er interessert, eller bare fjaser han?
Søskendrøm<3 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Det er en mulighet for det... Er dere glad i å feste? Så er det kanskje litt lettere å møte hverandre på en annen måte enn når dere er på skolen...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Vi er en gjeng fra klassen som har hatt vors sammen noen ganger, men vi har klart å ende opp på dager der det ikke passer for han, av ulike grunner, hver gang. Skulle egentlig ha klassefest snart, og jeg gledet meg skikkelig til det, men så måtte vi utsette til etter jul. Håper han blir med på vors neste gang! ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 For meg høres det ut som om han er interessert ja. Som hun over meg sier, kom deg på fest sammen med han, så skal du se det løser seg! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå