Gå til innhold

Hvor mange par sko har dere til 2åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi Dock boots, viking vintersko og et par viking goretex joggesko Sputnik.

Har dere noen finere type vintersko ?

Og dere som har jenter, tips til pensko til jul ?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking vintersko

Hunter støvler

Adidas joggesko

Og et par cherroxer med for

Har også ett par pensko og sandaler.

Hun har ikke noen finere type vintersko, men jeg synes vikingskoene er fine i seg selv jeg :)

Gå inn på www.brandos.no. Der har vi kjøpt skoene til vår jente, men jeg klarte ikke å finne dem akkurat nå. Mye fint å velge i :)

Skrevet

Av de som passer akkurat nå så er det ett par joggesko (som er satt vekk for vinteren), ett par høstsko (skinn med for) og cherrox i bhg. Og et par gummistøvler da, men de pakkes også vekk, for her kom snøen idag :(

Skrevet

Hun har sorel vinterstøvler, Norheim høst/vintersko, ponny gummistøvler, cherrox, 3 par pensko, sandaler, crocs, ponny basketsko, fake uggs fra london, 2 par adidas joggesko og sikkert et par til.

penskoene kjøper vi der det er billig. Hun har "lakksko" fra H&M, pene tøysko fra DinSko og ponny bunadsko fra Eurosko.

Skrevet

Vintersko fra DinSko, lettere høstsko og ett par støvler. Det er vel omtrent det som passer nå for tiden. Men hun bruker stort sett bare vinterskoene.

Vurderer nesten sånn fluffy vinterstøvletter som kan fungere som finsko, men vet ikke om jeg orker å ta meg råd til det om jenta uansett ikke kan leke i snøen med de. Tror jeg heller kjøper et par ordentlige vintersko til, de hun har nå virker litt kalde. Har opplevd hvor fort foten vokser, og det er begynt å bli litt kjedelig å konstant kjøpe nye sko. Billig er det ihvertfall ikke.

Skrevet

timberland og adidas høstsko, primigi vintersko, sandaler, pensko, ecco og kavat "første sko" og god del joggesko. Er vist litt i overkant interessert i sko og slår litt for ofte til på salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...