Gå til innhold

Coop obs, bilstol til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coop obs har bilstol til baby, kun 399,-

Tenkte bare tipse folk om dette da det ofte er snakk om dårlig økonomi her inne :) er nok til å feste med bilbeltet, but still :)

Så bilde i kundeavisa til Coop på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt bilstol på Coop obs, uansett hvor dårlig råd jeg hadde. Da skulle jeg heller kjøpt en brukt...

Vet at de må gjennom mange tester, men uansett er det ikke godt nok. Er en grunn til at de stolere aldri blir nevnt i noen tester.

Uff, grøsser bare med tanken. Synes det er trist at pris skal gå forran sikkerhet i bil. Jeg er ikke så veldig nøye på å kjøpe det dyreste og beste, men når det kommer til sikkerhet i bil sjekker jeg alle testene og legger en stor slant penger, selv om jeg ikke har det.

Skrevet

Nei, uff. Ta litt mer ansvar enn som så. Det er faktisk en grunn til at det finnes dyre bilstoler(og det er ikke at produsentene skal tyne mest mulig penger ut av småbarnsforeldre.)

Skrevet

Jeg har selv bilsete til 3500,-, men skrev det bare fordi jeg vet mange har dårlig råd og så jo at folk var og kjøpte disse setene.

For mange er et brukt sete til 700,- også dyrt, har en venninne som dessverre er i den situasjonen.

Som sagt, bare et tips. Om noen benytter seg av det kommer de nok aldri til å innrømme det her inne uansett ;)

Skrevet (endret)

Oi, 2500,- kostet setet vårt nytt, pølsefingrene bomma på touch-skjermen...

Ser også at det finnes Maxi cosi babysete til 349,- Dette er da et kjent merke, er det likevel like dårlig som det fra Coop?

Selv hadde jeg planer om å bruke 1500,- på sete, men vi fikk et helt nytt av svigers. Jeg ser ikke ned på venninna mi som kjøpte et billigsete ala Coop obs sitt av den grunn :)

Endret av håpefull<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...